BPM Excellence Eastern Europe Summit 2013

  • BUCURESTI
  •    21 Noiembrie 2013

BPM Excellence Eastern Europe Summit 2013 este o conferință pentru cercetătorii și practicienii din domeniul Business Process Management (BPM) din Europa de Est.

BPM Excellence Eastern Europe Summit 2013 este o conferință pentru cercetătorii și practicienii din domeniul Business Process Management (BPM) din Europa de Est. Conferința va acoperi toate aspectele BPM, pornind de la teorie, modele, technici, architecturi, sisteme și studii empirice și îi va implica pe cei mai renumiți reprezentanți ai comunității golbale BPM, în prezentări, tutoriale și discuții științifice.

Conferința își propune să atragă peste 100 de participanți din toată lumea. Vor participa reprezentanți ai celor mai importanți furnizori de soluții BPM, ai firmelor de consultanță, ai principalilor actori din industrie - furnizori și utilizatori -, și analiști din diferite companii implicate în programe BPM.

Programul conferinței va fi alcătuit din prezentări, workshop-uri, tutoriale și demonstrații practice.

Evenimentul BPM Excellence Eastern Europe Summit va fi organizat de două ori pe an, printre orașele nominalizate pentru 2015 numărându-se Budapesta, Praga și Cracovia.

BPM Excellence Eastern Europe Summit 2013 va inaugura Gala Premiilor BPM pentru Europa de Est și va găzdui Gala 2013. Distincțiile Eastern Europe BPM Awards vor fi acordate în cooperare cu KPC-Group, s.r.o., IAMCP și CIO Council. Mai multe informații sunt disponibile aici.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Big Data Week

Cea mai importantă conferință dedicată datelor desprinse din scenarii de business va avea loc în București, în perioada 7-9 aprilie 2020, la Radisson Blu Hotel.

Citește tot arrow_forward

I Love Failure TALKS vol12 București

Pe 17 Februarie ne vedem la Mindspace Pipera pentru a 12-a ediție I ❤️ Failure TALKS.

Citește tot arrow_forward

Content Creators Conference 2020

Am devenit cu toții creatori de conținut, însă nu tot conținutul este valoros. Iar pentru branduri, problema conținutului de calitate este mai actuală decât oricând.

Citește tot arrow_forward