București Business Days 2014

  • BUCURESTI - Hotel Caro
  •    10 - 11 Decembrie 2014

În zilele de 10 şi 11 decembrie 2014, 1500 de participanţi şi 150 de speakeri sunt aşteptaţi la Bucureşti, la cel mai mare eveniment de business din acest an, Bucureşti Business Days, ce va avea loc la Centrul de Evenimente al Hotelului Caro.

În zilele de 10 şi 11 decembrie 2014, 1500 de participanţi şi 150 de speakeri sunt aşteptaţi la Bucureşti, la cel mai mare eveniment de business din acest an, Bucureşti Business Days, ce va avea loc la Centrul de Evenimente al Hotelului Caro. Business Days a doborât în acest an record după record în ceea ce priveşte numărul de participanţi: 900 la Iaşi, 1.000 la Timişoara şi 1.300 la Cluj.

Laszlo Pacso, fondator şi coordonator proiecte Business Days, apreciază că, dintre cele patru regiuni în care se desfăşoară evenimentele Business Days (Timişoara, Iaşi, Cluj şi Bucureşti), ultimele două sunt cele mai propice astăzi pentru a porni afaceri de la zero, în diverse domenii. „România se află pe penultimul loc în Europa în ceea ce priveşte numărul de companii raportat la mia de locuitori (25 de companii la 1000 de locuitori). Cauzele provin din slaba dezvoltare a culturii antreprenoriale, generată în primul rând de apetitul scăzut pentru risc al românilor, de lipsa unui sistem educaţional care să încurajeze spiritul întreprinzător şi cel de echipă, dezvoltarea de proiecte şi implicarea voluntară a tinerilor în proiecte educaţionale de dezvoltare a acestor calităţi, lipsa capitalului şi reticenţa băncilor de a finanţa afaceri în faza de început, doar pe baza unui plan de afaceri. Business Days îşi propune să completeze aceste carenţe şi să îi susţină pe participanţi să profite de oportunităţile oferite la acest moment de piaţă”.

În urmă interviurilor echipei Business Days cu antreprenori din toată ţara, au fost extrase patru mari categorii de valori care se regăsesc în combinaţii, ponderi sau priorităţi diferite la toţi oamenii de afaceri de succes, fie că vorbim de generaţiile care au pornit pe calea antreprenoriatului imediat după Revoluţia din 1989, fie că vorbim de generaţia născută din cenuşa crizei financiare ce a început în 2008. „Ne place să spunem că ele reprezintă ADN-ul de bază al businessman-ului modern, călit în noua paradigmă economică, ADN în jurul căruia sunt construite evenimentele Business Days:

* inovaţie, creativitate, adaptabilitate, flexibilitate, acceptarea schimbării ca şi constanţă;
* pasiune, plăcerea pentru munca bine făcută, excelenţă;
* determinare, perseverenţă, răbdare, forţă de a trece peste obstacole, rezistenţă în faţă provocărilor;
* progres, performanţă, evoluţie, productivitate, eficienţă”, spune Laszlo Pacso.

Temele alese pentru ediţia de la Bucureşti reflectă nevoile de dezvoltare ale antreprenorilor români, aşa cum au rezultat din întâlnirile şi studiile realizate de organizatori. Astfel, domeniile de interes ale antreprenorilor din zona de sud-est a ţării sunt: vânzările / negocierea, networkingul, comunicarea, maketingul de produs, excelenţa în relaţia cu clienţii, social media, managementul echipelor şi leadership.

Strategia Business Days de a răspunde nevoilor concrete ale participanţilor are ca rezultat un eveniment relevant şi de impact, lucru confirmat de comunitatea de afaceri: „Business Days este cu siguranţă cel mai mare eveniment de afaceri din România! Aici se întâlnesc sute de specialişti şi lideri din diverse domenii de afaceri, cu mii de oameni minunaţi, interesaţi să afle cele mai noi trenduri, servicii şi produse. Aici este locul unde îţi poţi face cele mai multe legături de afaceri şi te poţi adresa nemijlocit clienţilor”, declară Bogdan Comănescu, director general Accelera.

În cadrul Bucureşti Business Days, va fi lansat cel de-al patrulea număr al revistei Business Days Magazine, care va reuni poveştile unora dintre cei mai de succes antreprenori din România, precum şi analize şi tendinţe de ultimă oră care dictează evoluţia afacerilor.

În primele două săptămâni de campanie, respectiv până pe data de 23.11.2014, ora 23.59, este în vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere din start de 15% la orice tip de acces.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://www.businessdays.ro/Evenimente/Bucureşti-2014. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Requirements Lifecycle Management

Acest curs este dedicat ariei de “Business Analysis. Planning and Monitoring” din cadrul ghidului BABOK 3.0. Training-ul se concentreaza se sarcini precum eliciting, documentare si comunicarea informatiilor de analiza de business precum si colaborarea cu stakeholders din proiect pentru elaborarea specificatiilor si confirmarea rezultatelor.

Citește tot arrow_forward

Curs Spring Framework 4.0 pentru dezvoltarea aplicatiilor

Cursul ofera o prezentare detaliata a Spring Framework – o aplicatie foarte populara, utilizata in dezvoltarea de aplicatii folosind JavaE si JavaSE. Vom discuta despre utilizarea modelului Inverse of Control (IOC), programarea orientata pe aspect (AOP) si framework-ul de dezvoltare web Spring MVC. 

Citește tot arrow_forward

Curs Management de Proiect – Elemente de Baza

Acest training este dezvoltat ca o introducere in managementul de proiect pentru dezvoltarea de software – este util atat pentru cei care au rol de project manager cat si pentru cei care se pregatesc sau vor un asemenea rol. Scopul acestui curs este sa ofere participantilor informatiile si abilitatile cheie de care este nevoie in project management si in acelasi timp sa ii pregateasca p...

Citește tot arrow_forward