Culture Hack

  • BUCURESTI - Muzeul National al Literaturii Romane
  •    15 Decembrie 2017

Ce e Culture Hack și cum se desfășoară

Ce e Culture Hack și cum se desfășoară

Culture Hack e un eveniment dedicat operatorilor culturali, developerilor și designerilor, al cărui scop este crearea de proiecte digitale de promovare a conținutului cultural.
Culture Hack e un eveniment în 3 etape, care oferă spațiu și timp de lucru echipelor, pentru ca ideile să se transpună în coduri și codurile în interfețe prietenoase prin care putem accesa opere culturale.

Cele 3 etape ale proiectului sunt:
**Pitching- 15 decembrie 2017- operatorii culturali își prezintă ideile de proiecte; formarea echipelor care vor lucra la fiecare proiect; analiza datelor și stabilirea pașilor pentru dezvoltarea proiectelor;
**Developing- 16 decembrie 2017- 2 martie 2018- dezvoltarea proiectelor;
**Awarding- 3 martie 2018- retușuri, prezentarea aplicațiilor și premierea celor mai bune 3 proiecte.

Cine poate participa
La eveniment se pot înscrie reprezentanți ai instituțiilor publice, ai muzeelor, bibliotecilor, arhivelor, artiști independenți, reprezentanți ai galeriilor de artă, ai organizațiilor non-guvernamentale din domeniul culturii, programatori, indiferent de limbajele de programare pe care le folosesc, designeri grafici, webdesigneri.
Operatorii culturali trebuie să își asume că vor pune la dispoziție datele necesare dezvoltării proiectului înscris. Toți participanții trebuie să își asume că proiectele rezultate vor fi publicate sub o licență liberă.

Cum mă înscriu
Înscrierea se face prin completarea formularului aici: https://goo.gl/forms/8R684kEfxJSbe92z1

Unde are loc
Primul eveniment, de pe data de 15 decembrie, este găzduit de Muzeul Național al Literaturii Române (Str. Nicolae Crețulescu, nr. 8, București)

Premii
La finalul Culture Hack, 3 proiecte vor primi premii în valoare de 2500 Euro.
Culture Hack este organizat de Centrul pentru Inovare Publică, în parteneriat cu Open Government România, Ministerul Culturii și Identității Naționale și finanțat de Amabasada Regatului Țărilor de Jos. Partenerii media ai proiectului sunt Iqads și The Institute.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Conferința SKILLS of the FUTURE

Eveniment dedicat subiectului UpSkilling în care vom discuta cu peste 30 experți de top din mediul de business românesc care sunt ABILITATILE potrivite noii realități și CUM poți să le antrenezi rapid cu ajutorul soluțiilor bazate pe tehnologie, existente deja în piața locală de profil.

Citește tot arrow_forward

Robotic Process Automation- Adding process to performance

Robotic Process Automation- Adding process to performance, primul eveniment-conferință dedicat conținutului și tehnologiilor RPA din România, se adresează factorilor de decizie dintr-o companie, precum General Managers, CEO, CIO, CTO, COO, CFO, antreprenorilor, din domenii precum Producție, Transport sau Logistică.

Citește tot arrow_forward

European Digital Commerce, powered by VTEX

European Digital Commerce, powered by VTEX, este un eveniment online interactiv dedicat comerțului electronic, care aduce laolaltă principalii jucători din (r)etail. 

Citește tot arrow_forward