HR Business Partner

  • BUCURESTI
  •    05 Septembrie 2013

Conform unui studio recent, 80% dintre directorii departamentelor de resurse umane sunt de parere ca oamenii din echipele pe care le conduc trebuie sa dezvolte noi seturi de competente, de care organizatia in care lucreaza are nevoie.

Conform unui studio recent, 80% dintre directorii departamentelor de resurse umane sunt de parere ca oamenii din echipele pe care le conduc trebuie sa dezvolte noi seturi de competente, de care organizatia in care lucreaza are nevoie. Cele mai importante cinci astfel de skill-uri sunt cele de influentare, gandirea strategica, abilitatile de a oferi rezultate conform obiectivelor vizate, aptitudini de lideri, precum si cunostinte avansate de business.

Cu toate acestea, specialistii in HR spun ca cele cinci competente nu sunt suficiente. Despre alte cerinte valide ale pietei si despre modalitatile in care fiecare candidat isi poate imbunatati pozitia se va vorbi in cadrul cursului HR Business Partner.

Evenimentul va avea loc in zilele 5-6 Septembrie 2013.

Mai multe detalii despre participare si inregistrare pot fi obtinute la adresa de e-mail: [email protected] sau la numarul de telefon 021 314 88 00. 

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

SAS Roadshow

SAS, lider global în business analytics, organizează joi, 27 februarie 2020, la Bucureşti, conferinţa anuală SAS Roadshow în cadrul căreia experţi în data analytics şi artificial intelligence vor prezenta impactul acestor tehnologii asupra transformării digitale a companiilor din România....

Citește tot arrow_forward

Ladies in Cybersecurity

Pe 26 martie, la Impact Hub Bucharest, lideri locali și internaționali cu experiență vor ține prezentări practice pe teme esențiale din domeniul securității cibernetice. De asemenea, ele vor împărtăși propriile experiențe, provocări și abordări care le-au folosit în decursul carierelor reușite pe care le au.

Citește tot arrow_forward

Content Creators Conference 2020

Am devenit cu toții creatori de conținut, însă nu tot conținutul este valoros. Iar pentru branduri, problema conținutului de calitate este mai actuală decât oricând.

Citește tot arrow_forward