Impactul optimismului si pesimismului in business

  • CLUJ-NAPOCA
  •    11 Noiembrie 2013

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

11 Noiembrie 2013, Inspire Business Center, Cluj-Napoca

Cum poate liderul să combine și să valorifice temerile pesimistului cu entuziasmul și ideile creative ale optimistului? Cum poate ca, dincolo de realismul rezultat, să transforme această combinație în progres și, implicit, în cifre ? De ce tipologii umane avem nevoie în diverse etape de dezvoltare ale unei organizații?

Beneficiile participarii:

• Afli cum să valorifici punctele forte de la fiecare tipologie umană.
• Cum armonizezi tipologiile umane în diverse etape ale dezvoltării organizației.
• Cum păstrezi echilibrul pentru atingerea obiectivelor financiare.

Pentru inscrieri, accesati http://www.alizkosza.ro/conferinte/impactul-optimismului-si-pesimismului-in-business-2013-11-11

Agenda
  • 18:00 – 18:45 • Influenta tipologiei umane in cultura de organizatie.
    • Impactul in rezultate.
    • Combinatiile ideale pentru rezultate maxime
  • 18:45 – 19:00 Pauza
  • 19:00 – 20:00 Sectiune interactiva.
    • Exemple din experienta de CEO
    • Intrebari - raspunsuri

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Regatta IT 2020

Ceea ce a început ca o provocare a devenit povestea noastră de început de toamnă.

Citește tot arrow_forward

Gomag Meetup Bucuresti

Inscrie-te gratuit la Gomag MeetUp Bucuresti si primeste cele mai performante strategii pentru un nou an plin de vanzari profitabile pe piata de eCommerce!Cand? Pe 12 februarie, de la ora 16:00 pana la 21:00. Unde? La Crystal Palace Ballrooms in Bucuresti, Calea Rahovei 198A, Sector 5.

Citește tot arrow_forward

Content Creators Conference 2020

Am devenit cu toții creatori de conținut, însă nu tot conținutul este valoros. Iar pentru branduri, problema conținutului de calitate este mai actuală decât oricând.

Citește tot arrow_forward