Marketing B2B - Eveniment dedicat marketingului business-to-business

  • BUCURESTI
  •    17 Septembrie 2013

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business. Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

 

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business.
Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

Marketing B2B va aduce in prim plan strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, strategii de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.

Sesiunile de conferinte (17 septembrie) vor prezenta cele mai bune strategii de marketing integrat pentru jucatorii B2B, implementarea cu succes a campaniilor folosind resurse limitate si solutii utile pentru derularea campaniilor in mediul digital.

Cea de-a doua zi a evenimentului, (18 septembrie), este dedicata trainingului avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence ce are o experienta de peste 24 de ani in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business. Trainingul de o zi isi propune sa ofere jucatorilor B2B, idei si solutii aplicabile pentru cresterea vanzarilor, pasii necesari pentru succesul promovarii unui brand si tactici pentru strategia de marketing B2B.

Evenimentul va beneficia de prezenta specialistilor locali si internationali, printre care se regasesc: Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence; Stefan Liute, Strategy Director, Storience; Cosmin Costea, E-commerce Manager, METRO Cash & Carry Romania; Lorand Balint, Managing Director, Leo Burnett; Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto, Andrei Georgescu, Managing Director, White Image.

Pentru mai  multe detalii cu privire la eveniment, va invitam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://www.marketingb2b.ro/2013/

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

GPeC SUMMIT

E-Commerce și Digital Marketing în mijlocul celui mai important eveniment de profil din Europa de Est: Speakeri World-Class pentru prima dată în România, Content 100% practic, Expo cu 35+ companii top-notchNetworking cu participanți C-level din întreaga Europă, Festivitatea Gala Premiilor eCommerce – totul creat să te inspire. #CraftedToInspire...

Citește tot arrow_forward

Webstock 2020

Temele sunt alese cu mare atentie in fiecare an, pe baza celor mai noi tendinte in social media si comunicare de pe piata locala, dar si in urma propunerilor primite de la oamenii activi din comunitatea online.

Citește tot arrow_forward

go>tech world

GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World), un manifesto al digitalizării adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, are loc și anul acesta, însă online. 

Citește tot arrow_forward