Marketing B2B - Eveniment dedicat marketingului business-to-business

  • BUCURESTI
  •    17 Septembrie 2013

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business. Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

 

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business.
Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

Marketing B2B va aduce in prim plan strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, strategii de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.

Sesiunile de conferinte (17 septembrie) vor prezenta cele mai bune strategii de marketing integrat pentru jucatorii B2B, implementarea cu succes a campaniilor folosind resurse limitate si solutii utile pentru derularea campaniilor in mediul digital.

Cea de-a doua zi a evenimentului, (18 septembrie), este dedicata trainingului avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence ce are o experienta de peste 24 de ani in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business. Trainingul de o zi isi propune sa ofere jucatorilor B2B, idei si solutii aplicabile pentru cresterea vanzarilor, pasii necesari pentru succesul promovarii unui brand si tactici pentru strategia de marketing B2B.

Evenimentul va beneficia de prezenta specialistilor locali si internationali, printre care se regasesc: Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence; Stefan Liute, Strategy Director, Storience; Cosmin Costea, E-commerce Manager, METRO Cash & Carry Romania; Lorand Balint, Managing Director, Leo Burnett; Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto, Andrei Georgescu, Managing Director, White Image.

Pentru mai  multe detalii cu privire la eveniment, va invitam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://www.marketingb2b.ro/2013/

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

WeContent 2019

WeContent 2019, una dintre cele mai importante conferințe de content marketing din Europa, aduce în România experți de talie internațională.

Citește tot arrow_forward

Test Management - Introducere

Cursul abordeaza conceptele de baza legate de calitatea software-ului si a procesului de dezvoltare a acestuia precum si relatia dintre testare si calitatea produsului. In cadrul trainingului participantii vor invata si despre rolul managementului riscurilor - relatia dintre riscuri si cerinte, riscuri si prioritati, defecte si riscuri.

Citește tot arrow_forward

retailArena 2019

retailArena, conferinta de business dedicata industriei de retail organizata de wall-street.ro, a ajuns, in acest an, la a saptea editie. An de an, am incercat sa adunam, timp de doua zile, cei mai importanti jucatori din zona de retail, ecommerce, FMCG, dezvoltatori de centre comerciale, furnizori de servicii sau specialisti in marketing. Discutiile, dezbaterile, prezentarile exclusive si in...

Citește tot arrow_forward