Marketing B2B - Eveniment dedicat marketingului business-to-business

  • BUCURESTI
  •    17 Septembrie 2013

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business. Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

 

Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business.
Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence.

Marketing B2B va aduce in prim plan strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, strategii de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.

Sesiunile de conferinte (17 septembrie) vor prezenta cele mai bune strategii de marketing integrat pentru jucatorii B2B, implementarea cu succes a campaniilor folosind resurse limitate si solutii utile pentru derularea campaniilor in mediul digital.

Cea de-a doua zi a evenimentului, (18 septembrie), este dedicata trainingului avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence ce are o experienta de peste 24 de ani in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business. Trainingul de o zi isi propune sa ofere jucatorilor B2B, idei si solutii aplicabile pentru cresterea vanzarilor, pasii necesari pentru succesul promovarii unui brand si tactici pentru strategia de marketing B2B.

Evenimentul va beneficia de prezenta specialistilor locali si internationali, printre care se regasesc: Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence; Stefan Liute, Strategy Director, Storience; Cosmin Costea, E-commerce Manager, METRO Cash & Carry Romania; Lorand Balint, Managing Director, Leo Burnett; Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto, Andrei Georgescu, Managing Director, White Image.

Pentru mai  multe detalii cu privire la eveniment, va invitam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://www.marketingb2b.ro/2013/

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Curs Dezvoltare cu Java® SE7 - Avansati

Acest curs are drept scop prezentarea de tehnici avansate pentru dezvoltarea programelor folosind platforma Java® SE7 si reprezinta continuarea cursului Dezvoltare cu Java® SE7 - Incepatori.

Citește tot arrow_forward

Introducere in Business Analysis

Acest training se bazeaza pe materialele IIBA si este dedicat studierii informatiilor cheie legate de business analysis conform BABOK Guide 3.0. Cursul a fost dezvoltat pentru a scoate in evidenta conceptele de baza si aspectele esentiale ale rolului de Business Analyst. In cadrul lui vom trece in revista sarcinile si tehnicile de BA dar vom discuta si despre cerintele pentru certificarea IIBA si ...

Citește tot arrow_forward

Curs Python® - Incepatori

Python® este un limbaj de programare dinamic, extrem de puternic, utilizat in cele mai diverse domenii, inclusiv in telecom. Python® este adesea comparat cu PHP, Perl®, Ruby, Scheme sau Java®.

Citește tot arrow_forward