Microsoft Summit 2013

  • BUCURESTI
  •    06 Noiembrie 2013

Evenimentul organizat de Microsoft la inceputul lunii noiembrie (6-7 noiembrie 2013, la Willbrook Platinum Business & Convention Center) este prezentat de organizatori ca o reala posibilitate de conectare cu viitorul, cu experti ai industriei IT&C, companii care ofera solutii dedicate, manageri si peste 1000 de profesionisti in domeniu.

Evenimentul organizat de Microsoft la inceputul lunii noiembrie (6-7 noiembrie 2013, la Willbrook Platinum Business & Convention Center) este prezentat de organizatori ca o reala posibilitate de conectare cu viitorul, cu experti ai industriei IT&C, companii care ofera solutii dedicate, manageri si peste 1000 de profesionisti in domeniu.

Summit-ul va acoperi tematici precum: noua era a domeniului IT&C din punctul de vedere al serviciilor si produselor (unde speaker vor fi reprezentanti ai companiilor Microsoft, MasterCard, Vodafone si Raiffeisen), declinari ale industriei IT (David Chappel), Big data, migrarea in cloud, toate in cadrul propriului terminal mobil (Beat Schwegler - Microsoft), noua era a device-urilor si aplicatiilor (Michael Palermo - Microsoft), scenarii si simulari business, demonstratii folosind produse si servicii, solutii business prezentate de MasterCard.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi gasite pe http://www.mssummit.ro.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

CIO Council National Conference 2020

Conferința Națională a Managerilor de IT din România, organizată de către Asociația Națională a Directorilor de IT “CIO Council” și Revista CARIERE, va avea loc pe 7 aprilie 2020, la Hotel Radisson Blu din București.

Citește tot arrow_forward

Big Data Week

Cea mai importantă conferință dedicată datelor desprinse din scenarii de business va avea loc în București, în perioada 7-9 aprilie 2020, la Radisson Blu Hotel.

Citește tot arrow_forward

Content Creators Conference 2020

Am devenit cu toții creatori de conținut, însă nu tot conținutul este valoros. Iar pentru branduri, problema conținutului de calitate este mai actuală decât oricând.

Citește tot arrow_forward