ZF Digital Summit 2018

BUCURESTI

,  
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
15 octombrie 2018    

Transformarea digitală - utilizarea tehnologiei pentru a obține rezultate revoluționare în dezvoltarea organizațiilor, a companiilor, în creșterea eficienței proceselor și a modelelor de business pentru a accelera creșterea - va reprezenta tema principală a ediției din 2018 a ZF DIGITAL SUMMIT.

Alături de liderii industriei de hi-tech și telecom din România - autorități și jucători din mediul privat - vom analiza progresul actual al României în procesul de transformare digitală și vom aduce în prim plan tendințele care vor domina piața și domeniile în care vor avea loc cele mai mari schimbări în următorii ani.

Concentrarea asupra acestui subiect vine în contextul în care sectorul IT&C a devenit în ultimii ani o vedetă a economiei, având în vedere că a ajuns la o contribuție de aproximativ 6% din PIB și este unul dintre principalii contributori la creșterea economică. 

În piața de servicii de IT din România lucrează peste 84.000 de persoane, o creștere de peste 10.000 de oameni față de anul anterior, și un număr de peste patru ori mai mare față de anul 2008. Deși facultățile de informatică livrează anual 6.000 - 7.000 de absolvenți pe piața muncii, nevoia din piața muncii este cel puțin dublă.

ZF Digital ’18 își propune să arate care sunt campionii industriei IT&C locale - ca performanțe, investiții atrase, număr de proiecte implementate - dar și să aducă în prim plan exemple de companii din alte industrii decât cea de hi-tech care au accelerat creșterea în urma implementării cu succes a unor proiecte de transformare digitală.

Ce rol va juca digitalizarea în industria bancară și cum va influența acest proces industria și relația jucătorilor din sistem cu clienții va reprezenta de asemenea o altă temă de discuție în cadrul conferinței.

Conferința își propune să abordeze însă și faptul că o mică parte din această creștere menționată anterior a fost generată de proiecte de transformare digitală și informatizare derulate de către administrație, organizații publice, companii private din România, dovadă fiind experiențele pe care le trăim cu toții zi de zi - în special în relația cu administrația și instituțiile publice, dovadă fiind și locul 28, ultimul din Uniunea Europeană, pe care România îl ocupă în topul care măsoară progresele în ce privește economia și societatea digitală (Digital Economy and Society Index - DESI). România este inclusă în clusterul de țări cu performanțe slabe din cauză că ocupă unul dintre ultimele 3-4 locuri la capitole cheie precum: disponibilitatea online a serviciilor guvernamentale, utilizarea serviciile digitale bancare, a platformelor de cloud, a vânzărilor online pe alte piețe, a numărului de IMM-uri care au magazine online. 

O temă de maxim interes pentru stadiul actual de dezvoltare al pieței din România este și ce jucători din România sunt capabili să gestioneze marile proiecte de informatizare și de transformare digitală prin care trebuie să treacă statul și companiile private de pe piața locală? Cum ar trebui gândite proiectele, cine ar trebui să le execute și cine să le monitorizeze pentru ca marile inițiative de transformare digitală să nu se împotmolească precum cel al autostrăzii Comarnic - Brașov?

La aproape șase luni de la intrarea în vigoare a noului Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR) vom încerca să aflăm răspunsuri la întrebări precum: Ce s-a schimbat pe piața din România după 25 mai? A existat vreun șoc după intrarea în vigoare a GDPR sau acesta abia urmează? Sunt companiile mai atente la riscurile de securitate cibernetică odată cu noile cerințe impuse de GDPR? Se află piața de soluții de securitate în creștere, sunt companiile și instituțiile mai atente la aceste tematici? Ce tipuri de atacuri cibernetice au crescut în acest an și care este estimarea pentru anii următori?

Care sunt start-up-urile românești care au potențial să ajungă să fie cunoscute înafară. Cum pot fi descoperite aceste companii, prin programe de accelerare și investiții? Cum poate să-și creeze România o piață de start-up-uri în IT care să atragă atenția investitorilor? Cum pot să treacă firmele românești din IT de la operațiuni de executare a unor comenzi externe la crearea unor produse și servicii care să fie vândute în întreaga lume?

Pentru mai multe detalii, faceti clic ----------> https://bit.ly/2xlGx4j

Pentru informații suplimentare accesați site-ul evenimentului.

Introduceți evenimentul în

2018-10-15

2018-10-15

Yes

Yes

1

1

2018-10-15

alte Evenimente it&c

Curs bazele dezvoltarii in .NET si limbajul C#

08 - 19 octombrie 2018

In cadrul cursului participantii vor studia componentele cheie ale platformei Microsoft .NET, structura aplicatiei si sintaxa limbajului C #. Vom discuta si despre bazele dezvoltarii in Visual Studio® 2010. 

citeste tot

Curs programare cu JavaScript

15 - 26 octombrie 2018

JavaScript este un limbaj universal de scripting puternic si flexibil. Este folosit la scara larga ca limbaj de scripting pentru browsere web (deoarece poate sa creeze continut HTML dinamic) dar si in dezvoltarea de aplicatii server-side pe Node.js. Acest training abordeaza principalele caracteristici ale acestui limbaj, ariile traditionale de aplicare precum si diferitele metode de a-l folosi in dezvoltarea aplicatiilor web.

citeste tot

SaaStock Dublin

15 - 17 octombrie 2018

Unul dintre evenimentele pe care Softlead îl recomandă dezvoltatorilor, managerilor de produs, oamenilor de marketing și de sales din companii ce au în portofolii aplicații licențiate Software as a Service. Evenimentul are loc anul acesta în Dublin, în perioada 15-17 octombrie.

citeste tot