11 milioane de dolari: Aplicația de management a resurselor financiare personale atrage o nouă rundă de investiții

26 martie 2017

În mai puțin de 1 an, aplicația cu rol în gestionarea finanțelor proprii, Clarity Money anunță cea de-a doua rundă de investiții accesată, însumând 14.5 milioane de dolari din partea: Bessemer Venture Partners, Soros Capital, RRE Ventures ți Maveron Ventures.

11 milioane de dolari: Aplicația de management a resurselor financiare personale atrage o nouă rundă de investiții

În mai puțin de 1 an, aplicația cu rol în gestionarea finanțelor proprii, Clarity Money anunță cea de-a doua rundă de investiții accesată, însumând 14.5 milioane de dolari din partea: Bessemer Venture Partners, Soros Capital, RRE Ventures ți Maveron Ventures.

Aplicația este bazată pe sisteme de inteligență artificială și data science, fiind un instrument extrem de util pentru consumatori în monitorizarea și gestionarea resurselor financiare, a previziunilor și a deciziilor ulterioare de utilizare a banilor.

Compania care a lansat Clarity Money este deținută de Adam Dell, owner al MessageOne, un business achiziționat de gigantul Dell, precum și al Buzzsaw, cumpărat de Autodesk.

Ceea ce este extrem de interesant este rapiditatea atragerii investițiilor: lansată în ianuarie 2017, Clarity Money a primit o primă rundă de investiții de 10 milioane de dolari, ceea ce înseamnă aproximativ 300 de dolari/consumator activ.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește tot arrow_forward

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Citește tot arrow_forward