15 elemente de analizat când alegi soluția pentru semnarea electronică a documentelor

28 noiembrie 2019

Există numeroase soluții specifice pentru semnarea electronică a documentelor. Adoptarea unei astfel de soluții duce eficientizarea considerabilă a timpului destinat semnării contractelor, anexelor sau altor documente oficiale. Cum ar fi ca semnarea unui contract cu furnizorul să aibă loc în doar câteva minute pentru a-i câștiga încrederea și a nu-și pierde răbdarea din cauza birocrației?

15 elemente de analizat când alegi soluția pentru semnarea electronică a documentelor

În proiectele de digitalizare a companiilor, am realizat o analiză comparativă despre posibilitățile pe care le oferă soluțiile de semnătură electronică.

În urma analizei, au rezultat 15 elemente de analizat înainte de decizia adoptarea unei soluții de semnătură electronică:

1. Numărul maxim al documentelor pe care utilizatorii îl trimit printr-o cerere

2. Numărul maxim al semnatarilor acceptați pe un document

3. Numărul maxim de pagini al unui document

4. Dimensiunea maxim acceptată a unui document

5. Transmiterea pe email a documentelor semnate de alte persoane decât cele implicate în procesul de semnare și cuprinzând toate semnăturile celor implicați în procesul de semnare

6. Definirea de ancore pe șabloane pentru a nota în PDF (de exemplu: numele, titulatura și locul în care să apară semnătura)

7. Integrarea soluției cu alte platforme pe care le folosiți deja în interiorul companiei

8. Personalizarea șabloanelor

9. Customizarea emailurilor specifice notificărilor

10. Autentificarea prin: email, cod SMS, voce, poză sau document ID

11. Modalități de trimitere: secvențial, paralel sau bulk

12. Posibilitatea de a trimite reminder

13. Tipurile de limbaje pentru integrare și SDK (de exemplu: cURL, Ruby, Python, PHP, Node.js, Java, NET)

14. Modalitatea de calcul al prețului

15. Timpul de realizare și integrare a soluției de semnătură electronică.

Modul de lucru 100% digital este posibil în companii din industrii diferite, într-o platformă modernă în cloud, care permite semnarea electronică a documentelor.  Noi, echipa Beck et al. Services România, în cadrul  proiectelor de digitalizare dezvoltate, avem exemple de companii care au adoptat semnătura electronică. 

Beck et al.

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platf...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward

Procesul de achiziții îmbunătățit datorită adoptării sistemului modern, DocuWare

Una dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte a decis, încă din 2015, să folosească sistemul modern de management al documentelor în Cloud, DocuWare.

Citește tot arrow_forward

Cum a reușit un mare retailer din România să reducă rata de eroare a facturilor sub 0.1%

Un scurt studiu de caz DocProcess despre automatizarea proceselor de control factură-furnizor (Accounts Payable) și beneficiile ei pe termen lung.

Citește tot arrow_forward