63% dintre notificările primite pe device-urile mobile inteligente nu sunt trimise în momentele potrivite

29 ianuarie 2018

Cele mai multe dintre notificările primite de utilizatorii device-urilor mobile nu sunt deschise și citite, deoarece sunt primite la ore total nepotrivite, conform unui studiu Leanplum. Într-un studiu de piață ce a vizat 671.500.000 de notificări trimise în decursul anului 2015, 63% dintre acestea au fost trimise în momente în care existau șanse minime să fie deschise și citite.

63% dintre notificările primite pe device-urile mobile inteligente nu sunt trimise în momentele potrivite

De exemplu, pentru zona Americii de Nord, Leamplum a observat faptul că cele mai bune momente pentru a trimite notificări sunt la primele ore ale dimineții, în timpul prânzului sau seara. Deși pare a fi un interval mare, recomandarea principală este ca trimiterea notificărilor să fie făcută între 6-9 pm, atunci când perioada este definită ca fiind cu cea mai mare rată de conversie.

În ceea ce privește zilele timpul week-end-ului, perioada în care utilizatorii sunt activi este dată de orele 4-5 pm, când atenția acordată interacțiunii cu telefoanele mobile este mare, iar numărul notificărilor este redus.

Pentru regiunea EMEA, perioada ideală este una cu totul diferită. Cele mai multe dintre notificările trimise sunt în intervalul orar 9 pm – 1 am în timpul zilelor lucrătoare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce aplicații software pot achiziționa cu 100 de euro/lună?

Stabilirea bugetelor pentru achiziții software este un proces ce implică analiză, informare, evaluare corectă a nevoilor și perspectivelor pe termen mediu și lung. Adesea, cei mai mulți dintre clienții noștri privesc cu neîncredere și cu teamă la butonul de Solicită un demo sau Cere o ofertă tocmai pentru că asociază aplicațiile complexe cu bugete prea mari pentru resursele d...

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software HR – un plus pentru companii în perioada de criză

În 2008, aproape 9 milioane de americani și-au pierdut job-urile, ca o cauză a recesiunii. Mai mult de 170.000 de business-uri s-au închis. Iată care sunt cele mai importante recomandări pentru gestionarea resurselor umane într-o perioadă de criză financiară.

Citește tot arrow_forward