69% dintre manageri au accelerat deciziile de digitalizare, ca urmare a efectelor pandemiei

30 septembrie 2020

Cel mai nou studiu de piață efectuat de Gartner indică faptul că în cele mai multe dintre companiile monitorizate, top managementul a decis să direcționeze strategia de transformare digitală, ca rezultat al efectelor pe care pandemia le-a avut asupra business-urilor în acest an.

69% dintre manageri au accelerat deciziile de digitalizare, ca urmare a efectelor pandemiei

Modelele de business, strategia de promovare, deciziile de achiziție a aplicațiilor software potrivite, toate acestea au fost adaptate de aproape 70% dintre board-urile de directori din companii astfel încât dezvoltarea organizațională și creșterea să fie o certitudine.

86% dintre respondenții participanți la studiu consideră că tehnologia va fi considerată o strategie de susținere și de creștere a companiilor în următorii 2 ani. De asemenea, principiile de colaborare în echipe interne sau între companii sunt considerate a fi o oportunitate generată de pandemie și de nevoia de a avea rezultate rapide și concludente.

Cum a impactat digitalizarea bugetele companiilor?

Cei mai mulți dintre managerii din companii (67%) previzionează creșteri ale bugetelor alocate transformării digitale. Conform celui mai recent studiu Gartner, bugetul alocat pentru IT/Tehnologie crește cu 6.9%, activitatea de reorganizare a companiilor/departamentelor are bugete cu 3.3% mai mari, dezvoltarea produselor cu 2.6%, iar cercetarea cu 1.5%. Scăderi se înregistrează în cazul activității financiare (-2%), strategiilor și implementării planurilor de marketing (-2.2%), departamentelor și activității de resurse umane (-2.5%), activității de vânzări (-4.3%).

Previziuni de creștere

Analiza datelor și inteligența artificială (AI) sunt previzionate în categoria segmentelor ce vor înregistra creșteri.

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de contact de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward