95 de magazine online participă în Competiția GPeC 2018

29 Jun 2018

101 magazine online și-au exprimat intenția de participare anul acesta la Competiția GPeC din care 95 au întrunit criteriile de preselecție și au fost acceptate în concurs. Până pe 27 iunie acestea au trecut prin prima etapă de auditare, fiind evaluate de 25 de experți în e-commerce și marketing online prin peste 200 de criterii de jurizare. Pe 10 iulie au loc, la București, Întâlnirile Consultative GPeC dintre reprezentanții magazinelor online și juriul GPeC pentru de

95 de magazine online participă în Competiția GPeC 2018

Competiția GPeC – de 13 ani în sprijinul dezvoltării magazinelor online

În cei 13 ani de la lansare, peste 1.100 de magazine online au participat în Competiția GPeC pentru a le fi analizată prezența online, dar și pentru a se pune în acord cu legislația în vigoare și cu bunele practici în e-commerce.

Fiecare magazin online înscris în Competiția GPeC este analizat în detaliu prin peste 200 de criterii de evaluare din punct de vedere: Design, Usability, Customer Experience, SEO, Securitate, adaptare la device-urile mobile, E-Mail Marketing, conținut și prezență în Social Media.

Înainte de a trece prin cele peste 200 de criterii, fiecare magazin trebuie să îndeplinească cerințele legislative și bunele practici în e-commerce în așa fel încât consumatorii finali să aibă parte de experiențe de cumpărare plăcute și, astfel, întreaga piață de comerț electronic din România să crească.

Competiția GPeC este un proces prin care orice magazin online învață concret ce este bine și ce nu la site-ul lui, ce trebuie să schimbe pentru a crește rata de conversie, ce să facă pentru a fi în conformitate cu legea, cum să își gândească strategia de business pe termen mediu și lung. Tot ce facem la GPeC se bazează pe mulți ani de experiență atât din partea noastră ca entitate reprezentativă în e-commerce, cât mai ales din partea Juriului GPeC format din 25 de specialiști în domeniu. Scopul final este să creștem vânzările magazinelor online, să contribuim la dezvoltarea pieței românești de e-commerce și să asigurăm experiențe de cumpărare plăcute internauților în așa fel încât să revină și să cumpere online cât mai des”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Parcursul unui magazin online înscris în Competiția GPeC

Juriul Competiției GPeC

Din Juriul GPeC fac parte unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online din România: Adrian Pintilie (Extended.ro), Alexandru Lăpușan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avădănei (DefCamp), Andrei Georgescu (WhiteImage), Bianca Grip (GripAds), Bogdan Aron (2Performant), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cosmin Dărăban (GoMag), Cosmin Năstasă (2Performant), Cristian Ignat (Canopy), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene (MoLoSo), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dragoș Smeu (Mavericks), Eugen Potlog (UX Studio), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Irina Bucurenciu (123 Form Builder), Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Mihai Vânătoru (DWF), Ovidiu Joiță (iAgency), Răzvan Acsente (Vodafone), Roxana Olaru (Creadiv), Victor Kapra.

Le mulțumesc și apreciez efortul tuturor juraților care își dedică timp pentru a evalua magazinele înscrise în Competiția GPeC și, în egală măsură, apreciez și salut toate magazinele online determinate să devină mai bune și care contribuie la dezvoltarea pieței românești de e-commerce. Chapeau!”, încheie Andrei Radu.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul