Afacerea Transart - 135 clienți noi și 12% creștere în 2016

01 Feb 2017

Clujenii de la Transart - producător de software pentru afaceri, încheie anul 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 3,1 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de peste 12% a business-ului față de anul precedent.

Afacerea Transart - 135 clienți noi și 12% creștere în 2016

Clujenii de la Transart - producător de software pentru afaceri, încheie anul 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 3,1 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de peste 12% a business-ului față de anul precedent.

În 2016 ni s-au alăturat un număr de peste 135 de clienți noi, în principal importatori, comercianți și distribuitori din FMCG, bricolaj, IT, electrocasnice, materiale și echipamente tehnice, dar și o serie de producători locali din carne-lactate-panificație, hrană pentru animale sau industria vinului.

 „Pilonii pe care s-a bazat această creștere organică a afacerii Transart din 2016 sunt: o echipă de oameni excepționali, o preocupare continuă pentru îmbunătățirea serviciilor noastre și un ritm crescut de extinderi și optimizări funcționale ale aplicațiilor, dar și de livrare a actualizărilor legislative către clienți.” – a declarat Marius Iurian, Managing Partner Transart.

Astfel, divizia ERP a fost vedeta anului 2016 pe piața internă, cu o creștere consistentă a numărului de clienți noi și cu un spectru larg de upgrade-uri și extinderi ale sistemelor integrate la clienți existenți. Vorbim aici, pe de o parte de o creștere a adoptării modulelor și extensiilor din gama: Centre de Cost, Notificări, Retail, BI Adviser (QlikView), Warehouse Manager (WMS), iar pe de altă parte, de o maturizare a componentei de interfațare/EDI și de finalizarea mai multor proiecte frumoase, cu parteneri din zona de e-Shop/e-Commerce sau TMS - optimizare rute agenți

O mențiune aparte și pentru produsul nostru fanion, HERMES SFA, care continuă expansiunea internațională cu trei noi implementări externe în Republica Moldova, Slovacia și Emiratele Arabe Unite, cu componenta de In-Store/Retail Execution. Lider pe piața românescă de Sales Force Automation, HERMES SFA este astăzi aplicația de referință pentru companiile de distribuție care lucrează cu agenți de teren (pre-sales/van-sales) în România, companii care aleg frecvent un sistem integrat de tip ERP+SFA+BI, livrat integral de Transart.

Dintr-o altă perspectivă, 2016 a fost anul unui nou început în ce privește proiectele de Business Intelligence implementate de Transart. Clienți de referință, cu o istorie de parteneriat cu Transart ne-au determinat să asimilăm cele mai noi tehnologii - Qlik, Tableau și Microsoft – și să finalizăm noi proiecte de anvergură.

În 2017 vom continua să ne îmbunătățim produselor și serviciile oferite clienților și urmărim o creștere mai consistentă pe partea de Business Intelligence. Suntem optimiști și chiar ne propunem să ne diferențiem în peisajul producătorilor de software pentru afaceri din România prin produse și servicii caracterizate în special prin: stabilitate, încredere, robustețe, seriozitate, eficiență și adaptare. Credem că acesta este rolul nostru, acela de a oferi tot suportul informatic necesar pentru susținerea mediului de afaceri din România și facem acest lucru cu drag încă din 1997.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul