Află cum să-ti construiești strategia SEO în 2015, la TeCOMM București

21 aprilie 2015

Au mai rămas trei săptămâni până la prima ediție a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM București, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România.

Află cum să-ti construiești strategia SEO în 2015, la TeCOMM București

Din ce în ce mai multe magazine online iși concentreaza acțiunile spre optimizarea site-urilor si maximizarea eficienței pentru a se menține la nivelul cerintelor si al competitivitatii. Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici SEO, poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

În cadrul TeCOMM, vei afla de la cei mai buni specialiști în eCommerce ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online in materie de SEO. Indiferent că este vorba de securitatea datelor, de customer support sau de  strategii de promovare, toate subiectele de interes vor fi acoperite de speakerii prezenți.

De la cuvinte cheie la Content Marketing: cum să-ti construieşti strategia SEO în 2015”este tema prezentării susţinute în cadrul TeCOMM de către Cosmin Negrescu, CEO-ul şi fondatorul SEOmonitor. Cosmin și-a început parcursul antreprenorial de la 19 ani, când a înfiinţat agenţia Bunt Studio, care ulterior s-a transformat intr-o agenţie de digital cu o cifră de afaceri de jumătate de milion de euro.

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM Bucureşti, Cosmin va oferi exemple practice despre cum se analizează corect performanţele în SEO, cum se identifică rapid o oportunitate şi cum se planifică o campanie pentru a îndeplini obiectivele cu ajutorul SEO, fie ele de trafic, vizibilitate sau conversii.  

Alături de Cosmin Negrescu va fi prezent și Eugen Potlog, manager în cadrul companiei Conversion. Eugen va vorbi despre cum se planifică o strategie de email marketing  prin creșterea organică a abonaților, segmentarea audienței și trimiterea de campanii personalizate și relevante. Prin workshopul intitulat “Tips & Tricks pentru o strategie de marketing atractivă ”, vei afla cum să folosești emailuri trimise automat catre clienți pe baza comportamentului lor din magazinul online.  

Tot in cadrul TeCOMM Bucuresti, Alen Todorov, directorul de marketing elefant.ro, va vorbi despre “Mecanisme și promoții pentru retail online”- un întreg studiu de caz creat de echipa elefant.ro. Prin acest workshop își propune să prezinte etapele care trebuie parcurse în crearea unui eveniment de cumpărături online, precum și metodologia necesară pentru evaluarea acesteia: pornind de la conceperea unei idei de campanie, realizarea unui media plan complex, apoi identificarea canalelor de comunicare potrivite.

TeCOMM Bucureşti va avea loc în perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza.

Structura eveniment:

  • Ziua 1 - 7 mai:  Conferinta de Ecommerce si RoMagento - vor fi prezentari si dezbateri cu noutati si recomandari, iar in paralel 6 workshopuri dedicate developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.
  • Ziua 2 – 8 mai: Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor  in marketing digital in cadrul MarkDay.

Vă puteţi înscrie la TeCOMM București pe www.bucharest.tecomm.ro, unde găsiţi lista speakerilor confirmaţi şi agenda completă a fiecărei zile. Puteti achiziţiona un bilet la preţ redus, dacă va înscrieti din timp! 

Eveniment sustinut de: Mobilpay, Profitshare, Mxhost, Mediatic, FreeWifi.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward