Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

09 februarie 2019

Considerată cea mai reprezentativă agenție imobiliară locală, Domina Imobiliare a început anul 2019 cu investiții în imaginea online, ca un beneficiu suplimentar oferit nu doar clienților, ci și partenerilor și angajaților săi.

Agenția imobiliară Domina lansează noua versiune a platformei web

Noua versiune a platformei online, www.domina.ro, a fost creată și implementată de Softlead, acesta fiind primul proiect dintr-un șir de activități de digitalizare pe care Domina Imobiliare le vizează pentru perioada următoare.

Domina Imobiliare a colaborat cu peste 9200 de clienți, finalizând peste 3600 de tranzacții în cei 11 ani de când s-a lansat pe piața locală.

În cei peste 11 ani de când suntem prezenți pe piața locală a tranzacțiilor imobiliare, ne-am dat seama cât de important este să respectăm clientul, timpul său, nevoia de permanentă informare și, mai ales, capacitatea de a-i pune la dispoziție servicii de consultanță și de expertiză. Așadar, alături de implicarea și de profesionalismul consultanților noștri, o platformă completă, 100% tehnologizată, este esențială în fluxul tranzacțiilor imobiliare. Prin noul website Domina.ro, am dovedit, încă o dată, că oferim mai mult decât intermediere, Ruben DRĂGHICI, Director General Domina Imobiliare.

În cadrul platformei imobiliare Domina.ro, clienții pot accesa facil o bază de date complexă de oferte imobiliare, parcurgerea lor fiind intuitivă și ușor de gestionat prin filtre și prin modulul de căutare avansată, iar proprietățile sunt marcate pe harta județului Gorj. Website-ul agenției este integrat cu aplicația software proprie, de tip CRM (Customer Relationship Management).

De asemenea, Domina.ro are integrat un calculator de taxe notariale, precum și o suită completă de informații necesare oricărei tranzacții imobiliare, atât din perspectiva cumpărătorului, cât și din cea a proprietarului.

Website-ul este responsive (funcțional de pe orice device mobil) și accesibil din orice browser, fiind considerat un instrument util pentru clienți, în orice moment al intenției de a tranzacționa o proprietate.

De ce este importantă tehnologia într-o agenție imobiliară?

În contextul dezvoltării unei agenții, creșterea numărului ofertelor, a angajaților și, desigur, a oportunităților, se transformă în provocarea de a gestiona cât mai eficient toate aceste resurse. Mai mult decât atât, un website complet oferă un plus de încredere clienților și partenerilor, construind relații umane și de business eficiente pe termen lung. Exact așa cum se întâmplă și în cazul agențiilor imobiliare locale, unde clienții revin doar acolo unde expertiza, cunoștințele și încrederea reciprocă se regăsesc în aceeași ecuație.

Dinamica expansiunii tehnologiilor software și hardware facilitează informarea și consumul de oferte la un click distanță, așadar perspectivele trebuie respectate tocmai pentru a veni rapid în întâmpinarea nevoilor și dorințelor clientului.

Mai mult decât atât, industria imobiliară este una dintre business-urile tradiționale, cu o continuitate în timp și extrem de puțin afectate de trenduri, iar investiția în tehnologie înregistrează conversii rapide în cazul în care implementările sunt conforme cu obiectivele și cu nevoile clientului.

Despre Domina Imobiliare

DOMINA IMOBILIARE este cea mai importanta companie imobiliara din GORJ, cu o experienţă îndelungată în crearea, dezvoltarea şi implementarea celor mai eficiente soluţii necesare atingerii cu succes a obiectivelor clienţilor săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

România, cea mai afectată țară din lume de amenințarea informatică a momentului

Scranos sustrage toate parolele și informațiile bancare ale victimelor și le compromite activitatea pe rețelele de socializare

Citește tot arrow_forward

Peste 900.000 de utilizatori au fost vizați de malware pretinzând a fi jocuri video populare, în decurs de un an

Infractorii cibernetici profită de cererea tot mai mare de jocuri video, distribuind malware prin intermediul unor pretinse copii ale celor mai populare, arată o cercetare Kaspersky. Peste 930.000 de utilizatori au fost vizați de astfel de atacuri, în ultimele 12 luni, între iunie 2018 și începutul lunii iunie 2019. Peste o treime dintre atacuri s-au concentrat pe numai trei ...

Citește tot arrow_forward