Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

25 Jul 2019

Cunoscut de peste 20 de ani ca lider de piață al aplicațiilor software de tip B2B de tip CRM (Customer Relationship Management), Salesforce anunță proiecte comune în colaborare cu Alibaba, pentru piața din China. În acest sens, Alibaba va fi furnizor exclusiv de tip corporate al soluțiilor Salesforce.

Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

Anunțul este unul extrem de interesant în contextul în care piața chineză a serviciilor de internet a fost dominată de marketplace-ul deținut de Alibaba, Taobao, și de WeChat.

Dat fiind faptul că segmentul aplicațiilor software de tip enterprise câștigă tot mai mult teren, atât din perspectiva utilizatorilor și a cererii, cât și a investitorilor, Alibaba s-a repoziționat și a încheiat acest parteneriat din care ambele părți au asigurat un câștig evident. Astfel, marketplace-ul nu avea o soluție care să deservească nișa business-urilor mici și medii care vindeau prin Alibaba sau care foloseau serviciile de stocare în cloud, în timp ce prin intrarea Salesforce în Asia, gigantul tech câștigă un segment de clienți nou.

Conform cifrelor oferite de Salesforce, în primele 3 luni ale anului 2019, compania a avut încasări de doar 10% venite de la clienți din Asia, în timp ce Europa generează vânzări de 20% din total, iar Statele Unite ale Americii aproximativ 70%.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul