Anzi Soft aniverseaza 22 ani

10 decembrie 2013

Compania Anzi Soft aniverseaza 22 ani de activitate, 22 ani de realizari, provocari, de experienta acumulata, ani in care s-a pozitionat ca lider de piata, gestionand, pana in prezent, un portofoliu de peste 1000 de clienti.

Compania Anzi Soft aniverseaza 22 ani de activitate, 22 ani de realizari, provocari, de experienta acumulata, ani in care s-a pozitionat ca lider de piata, gestionand, pana in prezent, un portofoliu de peste 1000 de clienti.

In noiembrie 2013 am implinit 22 ani de la demararea activitatii . A fost un proiect ambitios care la inceput era doar un vis, pe care l-am dezvoltat si consolidat in fiecare zi prin munca si perseverenta , la care am adaugat pasiunea si dorinta de a reusi.

In acest moment aniversar putem spune ca Anzi Soft este un important jucator in piata de retail, oferind celor peste 1000 de clienti din tara solutii fiscale performante, hardware si software, ce au cea mai mare perioada de garantie din piata.

Ce am facut in acesti ani?

Anzi Soft a inceput activitatea in 1991, prin dezvoltarea si livrarea catre magazine a primelor solutii informatice dedicate activitatii de comert cu amanuntul. In 1999, odata cu schimbarea legislatiei fiscale, Anz iSoft a devenit primul producator roman de module fiscale omologat de Ministerul Finantelor Publice, prin dezvoltarea unui modul fiscal propriu, adaptat legislatiei fiscale in vigoare.

In cei 22 ani de activitate, dorindu-ne sa fim un sprijin pentru clientii nostri, am fost pas cu pas alaturi de ei, oferind solutii fiscale harware si software marca Anzi Soft retailerilor din Romania, atingand un grad de acoperire de100% la nivel national.

Ce oferim clientilor nostri?

In prezent Anzi Soft le ofera clientilor sai solutii fiscale complexe care includ module fiscale responsabile pentru tiparirea bonurilor fiscale , componente software si o gama larga de periferice specializate si consumabile.

Solutiile fiscale oferite de Anzi Soft partenerilor sai sunt adaptate legislatiei in vigoare si compatibile cu toate programele noastre de gestiune.

Am venit in intampinarea nevoilor clientilor nostri si solicitarilor pietei cu servicii Consultanta la implementare, Service la nivel national promt si eficient, posibilitatea de finantare pe o durata de pana la 5 ani si nu in ultimul rand, posibilitatea schimbarii solutiilor fiscale invechite cu noile solutii Anzi Soft, prin sistemul Buy Back.

Intrucat calitatea serviciilor este principala valoare care sta la baza companiei Anzi Soft, am pus la dispozitia clientilor nostri produse de top, oferite de marci cu renume international, precum Toshiba, Motorola, Honeywell, Epson, Zebex si Datecs.

In acest moment aniversar, putem sustine cu mandrie ca Anzi Soft este unul dintre pionierii retail-ului romanesc, reusind in cei 22 ani de activitate sa detina in portofoliu sau peste 1000 de clienti si acoperire nationala atat pe partea de distributie cat si pe cea de service.

Ne mandrim si le multumim clientilor pentru ca in prezent compania Anzi Soft detine cel mai performant si vandut software dedicat retailerilor din Romania, indiferent de dimensiunea afacerii pe care acestia o detin!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward