Anzi Soft aniverseaza 22 ani

10 decembrie 2013

Compania Anzi Soft aniverseaza 22 ani de activitate, 22 ani de realizari, provocari, de experienta acumulata, ani in care s-a pozitionat ca lider de piata, gestionand, pana in prezent, un portofoliu de peste 1000 de clienti.

Compania Anzi Soft aniverseaza 22 ani de activitate, 22 ani de realizari, provocari, de experienta acumulata, ani in care s-a pozitionat ca lider de piata, gestionand, pana in prezent, un portofoliu de peste 1000 de clienti.

In noiembrie 2013 am implinit 22 ani de la demararea activitatii . A fost un proiect ambitios care la inceput era doar un vis, pe care l-am dezvoltat si consolidat in fiecare zi prin munca si perseverenta , la care am adaugat pasiunea si dorinta de a reusi.

In acest moment aniversar putem spune ca Anzi Soft este un important jucator in piata de retail, oferind celor peste 1000 de clienti din tara solutii fiscale performante, hardware si software, ce au cea mai mare perioada de garantie din piata.

Ce am facut in acesti ani?

Anzi Soft a inceput activitatea in 1991, prin dezvoltarea si livrarea catre magazine a primelor solutii informatice dedicate activitatii de comert cu amanuntul. In 1999, odata cu schimbarea legislatiei fiscale, Anz iSoft a devenit primul producator roman de module fiscale omologat de Ministerul Finantelor Publice, prin dezvoltarea unui modul fiscal propriu, adaptat legislatiei fiscale in vigoare.

In cei 22 ani de activitate, dorindu-ne sa fim un sprijin pentru clientii nostri, am fost pas cu pas alaturi de ei, oferind solutii fiscale harware si software marca Anzi Soft retailerilor din Romania, atingand un grad de acoperire de100% la nivel national.

Ce oferim clientilor nostri?

In prezent Anzi Soft le ofera clientilor sai solutii fiscale complexe care includ module fiscale responsabile pentru tiparirea bonurilor fiscale , componente software si o gama larga de periferice specializate si consumabile.

Solutiile fiscale oferite de Anzi Soft partenerilor sai sunt adaptate legislatiei in vigoare si compatibile cu toate programele noastre de gestiune.

Am venit in intampinarea nevoilor clientilor nostri si solicitarilor pietei cu servicii Consultanta la implementare, Service la nivel national promt si eficient, posibilitatea de finantare pe o durata de pana la 5 ani si nu in ultimul rand, posibilitatea schimbarii solutiilor fiscale invechite cu noile solutii Anzi Soft, prin sistemul Buy Back.

Intrucat calitatea serviciilor este principala valoare care sta la baza companiei Anzi Soft, am pus la dispozitia clientilor nostri produse de top, oferite de marci cu renume international, precum Toshiba, Motorola, Honeywell, Epson, Zebex si Datecs.

In acest moment aniversar, putem sustine cu mandrie ca Anzi Soft este unul dintre pionierii retail-ului romanesc, reusind in cei 22 ani de activitate sa detina in portofoliu sau peste 1000 de clienti si acoperire nationala atat pe partea de distributie cat si pe cea de service.

Ne mandrim si le multumim clientilor pentru ca in prezent compania Anzi Soft detine cel mai performant si vandut software dedicat retailerilor din Romania, indiferent de dimensiunea afacerii pe care acestia o detin!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward