Aplicațiile inteligente care gestionează mii de documente în companii

05 august 2019

Aplicațiile software cu rol în managementul documentelor sunt prezente în tot mai multe tipuri de companii și industrii la nivel global. Pentru utilizatorii „maturi”, ele au devenit absolut vitale, în timp ce pentru departamentele sau start-up-urile care le achiziționează pentru prima dată  se poziționează cu succes în lista priorităților.

Aplicațiile inteligente care gestionează mii de documente în companii

Apetitul crescut pentru aceste aplicații a condus la definirea unui segment de piață extrem de important, evaluat în 2023 la un total de 7 miliarde de dolari, ce reprezintă investițiile în achiziții de soluții cu rol în managementul documentelor.

Digitalizarea continuă, inclusiv prin intermediul device-urilor mobile și prin deschiderea tot mai mare pe care o au companiile în vederea automatizării, toate acestea au reprezentat un factor de susținere a tehnologizării prin aplicații software.

Platformele de tip DMS (Document Management Systems) devin mai intuitive, 100% orientate către utilizatori, performanță, eficiență și scalabilitate, așadar folosirea lor nu impune obstacole, ci doar un set de beneficii. Datorită acestor transformări, se vorbește tot mai mult despre o tranziție de la aplicații de Document Management la cele de Intelligent Information Management.

Trendurile anului 2019 în cazul aplicațiilor de tip Document Management

Accesibilitatea, securitatea datelor și tranziția către mobile sunt cele mai importante trei trenduri care definesc modul în care vor evolua aplicațiile de tip Document Management în anul 2019. Sincronizarea și capacitatea de a accesa informații de oriunde, via cloud sau device-uri inteligente sunt necesare celor mai mulți dintre angajații care operează cu volume de date mari în compani.

10 motive pentru care compania ta are nevoie de o aplicație de management a documentelor

  1. Lucrezi cu date sensibile și cu volume mari de informații
  2. Ai nevoie de un sistem securizat de păstrare a documentelor
  3. Ai identificat deja dificultăți în organizarea documentelor electronice
  4. Te gândești să recrutezi noi colegi pentru a putea răspunde cerințelor și solicitărilor companiei în ceea ce vizează gestionarea documentelor
  5. Doar departamenul tău generează câteva mii de documente pe lună, fapt ce îngreunează rezolvarea altor activități recurente de la birou
  6. Colegii tăi din departamentul vecin sau furnizorii îți cer repetat acces la documente, iar trimiterea electronică ar fi mult mai accesibilă dacă ai putea folosi o astfel de aplicație
  7. Versionarea documentelor și păstrarea lor actualizată este un aspect esențial nu doar în activitatea ta de zi cu zi, ci și în cea a companiei și colegilor tăi.
  8. Scanarea documentelor multiple este acel tip de activitate zilnică, deloc plăcută, dar necesară. De ce nu ar efectua-o automatizat o aplicație software dedicată?
  9. Căutarea unui document din miile sau zecile de mii deja generate presupune nu doar timp, ci și răbdare. De ce nu ai aduce un plus de creativitate echipei și companiei tale, în timp ce o aplicație dedicată să efectueze toate aceste activități repetitive?
  10. Reducerea costurilor nu este parte din atribuțiile tale, dar un buget extra adus companiei este un beneficiu pe care chiar tu îl poți oferi prin alegerea unei soluții de tip DMS potrivită nevoilor organizaționale.

Ai nevoie de o aplicație de management a documentelor? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi acces la demo-uri și mai multe detalii despre soluțiile existente pe piața din România.

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Aplicațiile software de management al documentelor – în topul preferințelor românilor

Promovate atât ca un concept de reducere a consumului inutil de hârtie cât și ca un element de eficientizare, soluțiile software de tip DMS (Document Management Software Solutions) au devenit unele dintre cele mai importante aplicații implementate în România.

Citește tot arrow_forward

Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.

Citește tot arrow_forward

15 elemente de analizat când alegi soluția pentru semnarea electronică a documentelor

Există numeroase soluții specifice pentru semnarea electronică a documentelor. Adoptarea unei astfel de soluții duce eficientizarea considerabilă a timpului destinat semnării contractelor, anexelor sau altor documente oficiale. Cum ar fi ca semnarea unui contract cu furnizorul să aibă loc în doar câteva minute pentru a-i câștiga încrederea și a nu-și pierde răbd...

Citește tot arrow_forward