Asseco SEE a devenit IBM Premier Business Partner

23 ianuarie 2015

Asseco SEE, în calitate de membru al programului IBM PartnerWorld, a atins nivelul de Premier Business Partner, cel mai ridicat nivel de parteneriat existent în relația cu furnizorul american de soluții IT. 

Asseco SEE, în calitate de membru al programului IBM PartnerWorld, a atins nivelul de Premier Business Partner, cel mai ridicat nivel de parteneriat existent în relația cu furnizorul american de soluții IT. 

Trecerea la noul statut a fost posibilă pentru Asseco SEE, lider regional în furnizarea de soluții bancare și membru al unuia dintre cele mai mari grupuri IT din Europa, datorită eforturilor depuse de Asseco în direcția diversificării și extinderii colaborării cu IBM.    

 “Am avansat la acest nivel superior de parteneriat ca urmare a certificărilor obținute de către specialiștii noștri și a realizării de proiecte comune cu IBM. Relația de parteneriat cu IBM este una extrem de importantă pentru întreg grupul Asseco, derulându-se de mulți ani într-o direcție ascendentă și înscriindu-se în strategia companiei de a avea ca parteneri pe cei mai importanți furnizori de echipamente, software, soluții și servicii IT la nivel mondial.  Dobândirea calității de IBM Premier Business Partner reprezintă o garanție a calității și profesionalismului Asseco”, a declarat Domnul Cristian Giurgiu, Presales Manager Asseco SEE.

Despre Asseco SEE: www.asseco-see.com

Grupul de firme Asseco SEE este una dintre cele mai mari companii IT din zona de producție și implementare a propriilor soluții și servicii software în regiunea Europei de Sud-Est (Serbia, Croaţia, România, Macedonia, Muntenegru, Slovenia, Bulgaria, Republica Moldova, Kosovo, Albania, Bosnia-Herțegovina) și Turcia. Compania oferă soluții IT&C pentru diverse verticale industriale, inclusiv sectorul financiar, cel al plăților, administrației publice și telecomunicațiilor. Din octombrie 2009, acțiunile Asseco Europa de Sud-Est (Asseco SEE) au fost listate la Bursa din Varșovia. Grupul Asseco SEE are aproape 1.400 de angajati în 13 țări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

ERP – 15 Motive pentru care trebuie să achiziționezi un astfel de sistem

Sistemele de gestiune informatică de tip ERP devin din ce în ce mai mult o necesitate obiectivă pentru firmele mici și mijlocii din România. Desigiur, decizia de implementare a unui asemenea sistem în cadrul organizațiilor care nu sunt deprinse cu o cultură informatică vastă, presupune multe întrebări și incertitudini la nivelul conducerii organizației. Există o ...

Citește tot arrow_forward

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Explozia numărului de dispozitive inteligente poate aduce în casele utilizatorilor gadgeturi cu probleme severe de securitate informatică. Specialiștii de la Bitdefender au identificat recent o serie de vulnerabilități în camera de supraveghere Guardzilla, un model extrem de popular pe piață și vândut la un preț convenabil, folosit pentru monitorizarea locuinței. Caren...

Citește tot arrow_forward

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward