Asseco SEE a implementat versiunea actualizată a aplicatiei Mobile [email protected] la UniCredit Țiriac Bank

14 iunie 2014

UniCredit Țiriac Bank a lansat versiunea îmbunătățită a aplicației de mobile banking, oferind un design inovativ, experiență de utilizare și adăugarea de noi funcții, prin care clienții săi iși pot controla situațiile bancare direct de pe telefoanele mobile

UniCredit Țiriac Bank a lansat versiunea îmbunătățită a aplicației de mobile banking, oferind un design inovativ, experiență de utilizare și adăugarea de noi funcții, prin care clienții săi iși pot controla situațiile bancare direct de pe telefoanele mobile. “Utilizatorii de servicii își pot plăti facturile (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS & RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), de oriunde ar fi, într-un timp foarte scurt, folosind smartphone-ul sau o tabletă”, a menționat Petrișor Costin, Director Produse & Segmente, Prim-vicepreședinte UniCredit Țiriac Bank.

"Clienții pot face, de asemenea, plăți rapide, folosind căutarea interactivă, pentru a solicita informații despre produsele bancare, cum ar fi împrumuturi sau carduri de credit și de a crea propriile depozite. În plus, ei pot afla foarte ușor care este cea mai apropiată sucursală a unei bănci sau ATM-uri, folosind harta", a declarat Petrișor în timpul unei conferințe de presă. Noile opțiuni se adaugă la deja prezentele funcții din prima versiune a aplicației de Mobile Banking, lansate de UniCredit Țiriac Bank în septembrie 2012.

Îmbunătățirea aplicației de mobile banking în UniCredit Țiriac, face parte dintr-un proiect la nivelul UniCredit Group CEE, care acoperă șapte bănci UniCredit în regiunea Europa Centrală si de Est. Scopul Băncii a fost acela de a oferi clienților săi aplicații inovatoare și bogate care utilizează caracteristici de smartphone-uri, oferă navigare simplă și angajarea clienților în procesul de navigare printre produsele și serviciile bancare.

Aplicația este complet bazată pe gesturi și reprezintă o revoluție în lumea aplicațiilor de mobile banking, prin introducerea unei noi logici de navigare, numită "UniCredit m-plan". "M-plan", este conceput ca un system 2-D de coordonate, ce permite utilizatorilor să determine în mod unic poziția lor în aplicație și face ca experiența utilizatorului cu aplicația să nu aibe întreruperi.

Versiunea actualizată de Mobile Banking este disponibilă pentru sisteme de operare Android și iOS, în timp ce pentru toamnă este planificată lansarea noii versiuni pentru tablete. Comisionul lunar de Mobile Banking este de 2 lei, dar aplicația poate fi descărcată gratuit în cadrul ofertei de produse și servicii ale băncii.

Aplicația a fost dezvoltată și implementată de către Asseco SEE Croația, companie IT lider în domeniul soluțiilor de Mobile Banking și de autentificare, cu o poziție  puternică în regiunea Europa de Sud-Est.

Asseco South Eastern Europe  (din care face parte Asseco SSE Croația, impreuna cu alte companii din zona balcanilor, printre car si Romania) este o companie regionala, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții IT, proprietar fiind grupul Asseco Poland, cea mai importantă firmă poloneză de IT în ce privește capitalizarea, fiind de asemenea una din cele mai mari firme IT din Europa listate la bursă.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward