Avangate lansează prima soluție de comerț electronic concepută pentru evitarea pierderilor de venituri și pentru maximizarea valorii clientului

24 Jun 2015

Avangate, lider pe piața de soluții de comerț electronic pentru producători de software, Cloud și servicii online, anunță astăzi Lansarea de Vară 2015, ce aduce peste 200 de noi funcționalități în platformă.

Avangate lansează prima soluție de comerț electronic concepută pentru evitarea pierderilor de venituri și pentru maximizarea valorii clientului

Avangate, lider pe piața de soluții de comerț electronic pentru producători de software, Cloud și servicii online, anunță astăzi Lansarea de Vară 2015, ce aduce peste 200 de noi funcționalități în platformă.

Îmbunătățirile vor permite furnizorilor de software și servicii online să elimine pierderile de venituri și să valorifice oportunitățile de creștere a acestora în orice moment al ciclului de viață al clienților în contextul comerțului electronic cu produse digitale sau servicii online.

“Noua economie mondială de servicii online, care valorează trilioane de dolari, se extinde rapid și influențează masiv felul în care companiile privesc comerțul digital. Nu mai este vorba despre vânzări singulare per client. Dezvoltarea modelelor de afaceri “pay-as-you-go” și explozia de oportunități de vânzare în diverse momente, cum ar fi momentul activării produselor digitale, cele de cross-vânzare și de reînnoire a abonamentelor impun companiilor să dea o atenție sporită acțiunilor post-achizitie”, a explicat Carl Theobald, CEO Avangate. "Fiecare astfel de moment este o oportunitate pentru companiile care vând produse digitale sau servicii online de a-și construi relații pe termen lung cu clienții lor și de a-și crește veniturile. Așadar, modalitatea în care companiile gestionează aceste momente ale ciclului de viață al clientului în contextul comerțului digital este crucială pentru succesul sau eșecul acestora."

Un studiu recent la nivelul Statelor Unite ale Americii, efectuat la cererea Avangate, indică apetitul crescut al clienților pentru serviciile online, dar și noile preferințe ale consumatorilor legate de modul în care cumpără și își fac abonamente. Pentru a profita de toate momentele generatoare de venituri, datele sugerează că firmele ar trebui să adapteze strategii de retenție a clienților dincolo de faza inițială de achiziție.

Câteva dintre rezultatele cheie ale studiului:

“Datele studiului ne confirmă faptul că transformarea digitală la nivel global schimbă comportamentul de consum, iar companiile sunt nevoite să se adapteze pentru a prolifera în această nouă economie a serviciilor online. Consumatorii se așteaptă să interacționeze cu furnizorii și comercianții în fiecare moment: online, în magazin, în cadrul aplicațiilor, cu ajutorul serviciilor de suport din call center sau chiar prin intermediul partenerilor. Fiecare astfel de interacțiune este un moment potențial de generare de venituri și, în același timp, un moment în care se pot pierde venituri. De aceea, interacțiunea cu clientul trebuie să fie o experiență desăvârșită, începând cu prima achiziție până la upgrade, la perioada de grație sau la reînnoire înainte de termen”, a declarat Michael Ni, CMO Avangate. "Cea mai recentă versiune a soluției Avangate se adresează exploziei de momente generatoare de venituri determinate de schimbarea comportamentului consumatorilor, ajutând companiile să recupereze între 10 și 20% din sumele care altfel ar fi fost pierdute.”

Printre principalele funcționalități pe care Avangate le pune la dispoziția comercianților online odată cu Lansarea de Vară 2015 se numără:

“Soluția de comerț digital Avangate și nivelul lor de expertiza lor ne-au ajutat să optimizăm strategiile de eCommerce și de achiziție online de la an la an,” spune Irina Sanaeva, Lead Marketing Manager la Online Media Technologies Ltd. “Astăzi, datorită  atenției crescute asupra retenției clienților, platforma Avangate continuă să își demonstreze valoarea, ajutându-ne să optimizam ratele de conversie și de reînnoire a abonamentelor, oferind în același timp rapoarte pe indicatorii de performanță, esențiali pentru afacerea noastră. Cu cele mai recente instrumente Avangate pentru recuperarea veniturilor recurente, am reușit să reducem pierderile de venituri și să obținem o creștere de 14% a încasărilor la abonamentele cu recurență automată - procent important pe care nu l-am fi putut recupera în alt mod. Aplaudăm inițiativa Avangate de a extinde instrumentele pentru recuperarea veniturilor și în zona de prevenire proactivă a anulării de abonamente și a altor instrumente care ne vor ajuta să îmbunătățim și mai mult procesul de retenție."

Pentru a afla mai multe despre cea mai recentă lansare Avangate, accesați paginile:

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul