Biochem îşi consolidează afacerea implementând o soluţie SAP ERP

12 martie 2014

Biochem, furnizor internaţional de semințe de cereale, pesticide și îngrășăminte din zona de sud-est a țării, a implementat SAP ERP pentru consolidarea afacerii, soluție utilizată, de asemenea, de cele mai mari companii din industria chimică la nivel internațional. Proiectul de implementare a fost realizat de către Fair Value – SAP Gold Partner, cu o echipă formată din 7 specialiști SAP, și finalizat în doar 3 luni și jumătate, numărându-se astfel

Biochem, furnizor internaţional de semințe de cereale, pesticide și îngrășăminte din zona de sud-est a țării, a implementat SAP ERP pentru consolidarea afacerii, soluție utilizată, de asemenea, de cele mai mari companii din industria chimică la nivel internațional. Proiectul de implementare a fost realizat de către Fair Value – SAP Gold Partner, cu o echipă formată din 7 specialiști SAP, și finalizat în doar 3 luni și jumătate, numărându-se astfel printre cele mai rapide implementări desfășurate în industria chimică locală.

Înregistrând o cifră de afaceri de peste 32 de milioane de euro anul trecut, Biochem derulează în prezent un program de investiţii care să permită mărirea capacităţii de depozitare şi extinderea spre alte linii de business. Compania a urmărit optimizarea procesului de conducere şi control al întregii activităţi, eficientizarea procesului de raportare atât la nivel operaţional cât şi la nivel strategic, mărirea gradului de automatizare a proceselor, precum şi reducerea erorilor cauzate de operări defectuoase în sistemul informatic.

Am optat pentru SAP ERP întrucât este o soluție de referință în industria chimică mondială, crescând valoarea de piață a tuturor companiilor care au implementat-o”, a declarat Iulia Andrei, Director Financiar Biochem. Potrivit estimărilor SAP, peste 90% dintre cele mai importante companii din industria chimică folosesc astfel de soluții pentru gestiunea și dezvoltarea afacerii.
SAP oferă Biochem o platformă completă de aplicații informatice ca bază pentru o mai bună gestiune a afacerii prezente, dar și posibilități multiple de dezvoltare în scopul creșterii productivității activității și creșterii nivelului de satisfacție al clienților pe care îi deservește.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward