Campionatul mondial de fotbal marcheaza reduceri la Transart

23 May 2014

Vara asta, Campionatul Mondial de Fotbal iti aduce discounturi semnificative la Transart! Esti microbist si iti doresti sa achizitionezi cu reduceri semnificative, unul dintre produsele Transart pentru compania ta? Esti deja client si doresti sa achizitionezi noi functionalitati?

Campionatul mondial de fotbal  marcheaza reduceri la Transart

Vara asta, Campionatul Mondial de Fotbal iti aduce discounturi semnificative la Transart! Esti microbist si iti doresti sa achizitionezi cu reduceri semnificative, unul dintre produsele Transart pentru compania ta? Esti deja client si doresti sa achizitionezi noi functionalitati? Acum este momentul sa intri in joc! Te bucuri urmarind meciurile din Brazilia, marchezi discounturi semnificative si castigi aprecierea sefului tau.

Ce trebuie sa faci? Inscrie-te, pana pe 12 iunie 2014, in „Campionatul reducerilor Transart”! Pariaza pe echipa preferata, voteaza golgheterul campionatului mondial, selecteaza produsul sau modulul Transart dorit, urmareste evolutia favoritilor tai si vezi cum iti creste discountul.

Poti obtine un discount de pana la 100%, exclusiv din valoarea licentelor. Intra pe pagina promotiei, afla detaliile promotiei si nu rata termenul limita de inscriere – 12 iunie 2014 - data inceperii campionatului mondial!

Transart este o companie cu traditie in dezvoltarea de aplicatii software pentru mediul de afaceri, #1 in Romania pe zona de SFA – aplicatii mobile pentru forta de vanzari si merchandising. Totodata Transart este unul dintre putinii furnizori de soft ERP care acopera cu o gama completa de aplicatii proprii (B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser si Warehouse Manager), integrate intr-o platforma romaneasca, principalele nevoi ale afacerilor de comert si distributie. Pentru IMM-uri, oricare ar fi tipul de activitate, Transart propune Neomanager – aplicatie software de gestiune, contabilitate, salarizare, servicii, productie, mijloace fixe, prin care sunt acoperite nevoile de baza ale acestora.

In promotia curenta sunt incluse licente pentru toate produsele dezvoltate de Transart: HERMES SFA, B-Org ERP, Neomanager, BI Adviser si Warehouse Manager, precum si pentru cele mai noi module adaugate in oferta.

Intra acum pe pagina promotiei, citeste regulamentul si inscrie-te!

Viziunea Transart

Pornim cu o fundatie solida, facem lucrurile temeinic, verificam o data in plus si suntem atenti la detalii. Pentru noi este importanta stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clientilor nostri, stabilitatea produselor pe care le livram. Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme si echipamente. Dezvoltam sisteme informatice pentru afaceri, sisteme performante din zona de mobilitate, care integreaza aplicatii software intuitive, usor de invatat si utilizat. Suntem deschisi si conservatori in acelasi timp. Deschisi la imbunatatiri, conservatori când vine vorba de afectarea performantei si stabilitatii produselor noastre. Livram solutii adaptabile la nevoile clientului, solutii ce sunt puse in valoare prin spiritul ThinkClient al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport. Nu suntem perfecti, dar tindem la perfectiune. Lucram in echipa si crestem impreuna cu clientii nostri.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul