Care sunt cele mai bune soluții software financiare personale?

03 iulie 2016

Administrarea bugetului personal este o activitate recurentă asemănătoare unui business de mici dimensiuni și cu un număr restrâns de angajați, incluzând previziuni, analize, bugetări, fonduri de creditare, riscuri, precum și multe altele.

Care sunt cele mai bune soluții software financiare personale?

Administrarea bugetului personal este o activitate recurentă asemănătoare unui business de mici dimensiuni și cu un număr restrâns de angajați, incluzând previziuni, analize, bugetări, fonduri de creditare, riscuri, precum și multe altele. 

Iată o selecție a celor mai populare aplicații financiare personale, pentru gestionarea plăților, cheltuielilor, economiilor:

Com include o multitudine de module, printre care se numără și crearea bugetului sau plăților. Actualizează și organizează informațiile pe categorii astfel încât utilizatorul să poată urmări traseul banilor.

       Beneficii:

  • Aplicația este oferită gratuit
  • Nu necesită instalare
  • Permite acces la conturi prin intermediul oricărui motor de căutare sau prin intermediul unei aplicații de mobil, disponibilă pe Android, iOS, Windows sau Amazon
  • Oferă posibilitatea efectuării unor tranzacții în timp real
  • Se actualizează automat și categorizează tranzacțiile efectuate
  • Oferă grafice și tabele
  • Furnizează alerte pentru a aminti plata facturilor
  • Oferă o zonă de întrebări-răspunsuri/ forum 24/24

      Dezavantaje:

  • Veniturile și cheltuielile nu sunt întotdeauna realizate corect, atunci când sunt alocate în mod automat
  • Lipsa caracteristicilor cheltuielilor viitoare
  • Exportul limitat pentru anumite formate de fișier

Mvelops - Instrument online de bugetare în format plic. Această tehnică presupune împărțirea banilor în plicuri (categorii/ foldere) în funcție de costurile asociate fiecărei facturi/ lună. Este de asemenea, un instrument, care nu permite utilizatorului să cheltuiască mai mult decât poate.

      Beneficii:

  • Versiunea este oferită gratuit
  • Este simplu de utilizat
  • Opțiunea Planul de eliminare a datoriei este utilă acelor utilizatori care doresc să plătească împrumuturi sau alte datorii (opțiunea este disponibilă doar în formatul plătit)
  • Bugetare tip plic
  • Aplicații iPhone și Android
  • Email și forum pentru suport/ asistență.

       Dezavantaje:

  • Nu există suport pentru valute multiple
  • Trebuie să se orienteze către planificarea proactivă

       Prețuri

  • Mvelopes: gratuit
  • Mvelopes Premier: 95$ pe an

Quicken a fost utilizat timp îndelungat drept unul dintre brandurile de bază în managementul financiar. De-a lungul timpului a cunoscut mai multe îmbunătățiri, astfel că azi este un pachet financiar personal complet.

         Beneficii:

  • Clasifică automat cheltuielile
  • Permite utilizatorului să seteze un buget țintă și să urmărească progresul
  • Include alerte automate, care amintesc termenul plății facturilor
  • Exportă date
  • Asigură suport gratuit pentru clienți
  • Include aplicație mobilă pentru Android și Apple
  • Ține evidența veniturilor
  • Plasează conturile bancare și cardurile de credit într-un singur loc

      Dezavantaje:

  • Importul de fișiere vechi Quicken este dificil
  • Are un număr impresionat de recenzii negative pe Amazon

      Prețuri:

  • Quicken Starter Edition- 39.99$ (pentru a vedea unde merg banii)
  • Quicken pentru Mac- 74.99$ (construit special pentru utilizatorii de Mac)
  • Quicken Deluxe- 74,99$ (pentru a urmări cheltuielile, pentru a reduce datoriile)
  • Quicken Premier- 104.99$ (pentru a primi detalii în legătură cu modalitățile de creștere a investițiilor)
  • Quicken Home and Business- 114.99$ (oferă o vedere clară asupra finanțelor personale și ale afacerii)
  • Quicken Rental Property Manager- 164.99$ (pentru a vedea și a administra detalii legate de închiriere)

AceMoney este o aplicație financiară personală, care folosește o interfață ușor de utilizat. Cei care folosesc această aplicație pot administra mai multe conturi diferite și pot urmări traseul cheltuielilor.

      Beneficii:

  • Utilizează o interfață prietenoasă
  • Se actualizează permanent și gratuit în momentul în care versiunea full este achiziționată
  • Oferă suport multi-valută
  • Actualizează automat soldurile între diferite platforme
  • Este ușor de utilizat

      Dezavantaje:

  • Transferul de date poate deveni obositor
  • Poate fi utilizată pe un singur dispozitiv

      Prețuri: Versiunea completă- 39.99$

Buxfer este o aplicație financiară personală care oferă posibilitatea de a administra banii în mod simplu, online. Funcția IOU permite utilizatorilor să urmărească plata facturilor pentru familie și prieteni. Tranzacțiile efectuate sunt descărcate automat în contul utilizatorului, care primește apoi alerte în timp real, atunci când depășește bugetul. De asemenea, această aplicație îi permite utilizatorului să planifice cheltuieli mari precum sunt cele pentru: nuntă sau vacanță.

      Beneficii:

  • Este oferit gratuit
  • Serviciul de gestionare a finanțelor este orientat din punct de vedere social, cu capacitatea de a împărți facturile cu colegii de cameră, prieteni sau familie
  • Include opțiuni extinse de administrare pe mobil
  • Aplicația este gratuită și poate fi utilizată prin contul de Google, Yahoo sau Facebook

      Dezavantaje:

  • Conturile nu sunt clasificate automat
  • Urmărirea contului se limitează doar la conturile bancare și la cardurile de credit
  • Exportul de date poate fi efectuat exclusiv în format CSV

CommonCents este o aplicație simplă, ce oferă o perspectivă clară asupra finanțelor utilizatorului.

      Beneficii:

  • Permite setarea target-ului și urmărirea evoluției acestuia
  • Este oferit în mod gratuit
  • Bugetarea se face în format plic
  • Este un serviciu ușor de utilizat
  • Are o interfață prietenoasă

      Dezavantaje:

  • Navigarea tranzacției este complexă
  • Construirea de rapoarte personalizate este dificilă pentru noii utilizatori
  • Nu e disponibilă pentru Mac

GnuCash este o aplicație financiară personală, ușor de utilizat, care include multe module puternice precum este registrul de carnet de cecuri, care poate fi accesat și urmărit de pe diferite conturi.

      Beneficii:

  • Este gratuit
  • Oferă suport clienților
  • Se actualizează în mod regulat
  • Datele se introduc ușor
  • Experții vor deveni ghid pentru noii utilizatori

      Dezavantaje:

  • Învățarea software-ului este destul de complicată
  • Are o interfață plictisitoare și lipsită de interactivitate
  • Durata conversiei datelor este destul de mare

iBank este o aplicație financiară personală creată exclusiv pentru utilizatorii de Mac.

      Beneficii:

  • Se conectează cu majoritatea băncilor din Statele Unite ale Americii
  • Programează și efectuează plăți
  • Urmărește tranzacțiile
  • Oferă 30 de zile de utilizare gratuită
  • Importă date din Quicken

     Dezavantaje:

  • Este cotat cu o singură stea pe Amazon
  • Este greu de utilizat
  • Se folosește exclusiv pe Mac

     Preț:

  • iBank 5- 59.99$
  • iBank for iPhone- 9.99$
  • iBank for iPad- 19.99$

MoneyDance

     Beneficii:

  • Este o aplicație gratuită pentru administrarea finanțelor de pe telefonul mobil
  • Oferă servicii rapide și sigure, care permit utilizatorului să-și administreze banii în mod eficient
  • Prima Pagină oferă o imagine de ansamblu asupra finanțelor
  • Este compatibilă cu Mac, Windows și Linux

    Dezavantaje:

  • Duplicarea numerelor de verificat în cadrul registrului reprezintă o problemă

    Preț: Versiunea completă- 49.99$

Moneystrands este o aplicație gratuită de management al finanțelor, care permite utilizatorului să-și organizeze finanțele și să urmărească traseul cheltuielilor în timp real. De asemenea, aplicația include instrumente de bugetare și recomandări în ceea ce privește economiile.

     Beneficii:

  • Oferă alerte automate prin email în cazul în care targetul a fost atins
  • Oferă suport pentru 44 de monede globale diferite
  • Este o aplicație gratuită

      Dezavantaje:

  • Nu include funcționalități compatibile cu Android sau Blackberry
  • Nu are opțiunile necesare pentru a crea categorii personalizate pentru fiecare buget
  • Nu importă și nu clasifică automat activitatea bancară.

MoneyWell este o aplicație financiară personală creată exclusiv pentru utilizatorii de Mac. A fost creată ca un sistem de bugetare, care să ajute utilizatorul să elimine datoriile și să crească veniturile.

     Beneficii:

  • Se conectează direct cu sistemul bancar, printr-un singur click
  • Utilizează opțiunea de bugetare în plic pentru a ajuta utilizatorul să cheltuiască numai acei bani pe care îi are.
  • Aplicațiile iPhone și iPad se sincronizează cu Mac prin Dropbox
  • Deține o interfață prietenoasă

     Dezavantaje:

  • Capacitățile de investiții nu sunt așa extinse ca în alte software-uri de management al finanțelor
  • Este disponibil doar pe computerele Mac

      Preț:

  • Varianta completă: 49.99$
  • MoneyWell pentru iPad- gratuit
  • MoneyWell Express pentru iPhone- gratuit

You Need a Budget este o aplicație menită să ofere utilizatorului control total asupra contului.

       Beneficii:

  • Include opțiunea de sincronizare Cloud, pentru a sincroniza toate dispozitivele în timp real
  • Suportă mai multe forme de valută
  • Programul se instalează pe hard drive, astfel că oferă securitate
  • Funcția Note permite utilizatorului să planifice călătorii de exemplu
  • Instrumentul de bugetare va minimiza cheltuielile neprevăzute sau excesive
  • Tranzacțiile bancare nu se vor efectua automat, deoarece YNAB vrea să preia finanțele prin înregistrarea manuală a tranzacțiilor.
  • Are o interfață revoluționară, ce arată utilizatorului cum să înțeleagă vechile obiceiuri în materie de cheltuieli și să-și ajusteze comportamentul în prezent și viitor.

       Dezavantaje:

  • Categoriile nu sunt atribuite automat
  • Este o aplicație care necesită muncă manuală, pentru că este construit în așa fel încât să implice utilizatorul activ în acest proces.

        Preț:

  • 34 de zile Demo gratuit
  • YNAB 4- 60$
  • Actualizarea de la YNAB 3- 40$

După consultarea beneficiilor oferite de fiecare aplicație în parte, dar și a dezavantajelor acestora, utilizatorul ar trebui să-și facă o idee în legătură cu ceea ce caută.

  • Pas 1: identificarea acelor trăsături pe care le consideră importante.
  • Pas 2: alegerea acelei aplicații care satisface nevoile utilizatorilui și care este oferită în mod gratuit.
  • Pas 3: dacă aplicația nu este gratuită, atunci prețul devine și el un factor important în decizia finală.
  • Pas 4: este important ca utilizatorul, înainte de adoptarea unei aplicații, să urmărească recenziile de pe diferite forumuri.

 

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward