CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

07 noiembrie 2019

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business.

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare. Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%) cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public.

Ne bucură poziţionarea CAS Genesis World peste media pieţei, deoarece acest scor arată nivelul de încredere pe care clienţii în au în soluţiile şi serviciile noastre. Respondenţii au apreciat în egală măsură funcţionalităţile sistemului dar şi calitatea serviciilor de implementare, adică efortul depus de partenerii CAS. Suntem întro piaţă foarte dinamica şi pentru a ne menţine în top investim în inovaţie şi servicii. Obiectivul nostru este să ne diferențiem prin integrarea unui nivel superior de Inteligenţă Artificială în CAS genesis World, precum şi prin rafinarea metodologiilor de implementare şi a serviciilor de suport oferite, pe oricare dintre piețele unde activăm.

Studiul mai surprinde şi beneficiile generale pe care utilizarea unui CRM le aduce în economia modernă. Astfel, 72%  dintre participanți au indicat că sistemele CRM contribuie la îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi creşterea satisfacţiei și 40 de procente că îi ajută la câştigarea de clienți noi.

Pentru 51 de procente dintre cei chestionați beneficiile CRM constau în urmărirea istoricului şi obţinerea de rapoarte uzuale foarte relevante, iar 44%  apreciază accesul rapid şi simplu la informaţii despre clienţi. Concluzia generală a studiului este că majoritatea utilizatorilor sunt mulţumiţi de sistemele CRM contractate, 92% utilizând în mod curent aceste soluţii pentru administrarea datelor şi relaţiilro cu clienţii.

Trovarit este o companie de anliză cu sediul în Germania, studiul “CRM în practică” este disponibil aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Automatizare vanzari

Prin acestă soluție companiile beneficiază de managementul oportunităților, managementul clienților, a furnizorilor, partenerilor și a concurenței. Tot în cadrul acestei soluții, se pot genera oferte, se pot procesa comenzi și eviden...

Citește tot arrow_forward
Symbio

Este un produs software complex, potrivit oricărei afaceri medii și mici.Pornește de la un CRM clasic, are o interfață personalizabilă, urmărește procesele interne ale unei companii și oferă rapoarte complexe în funcție de diverși i...

Citește tot arrow_forward
GREEN CRM

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward