Cât de loiali sunt clienții tăi?

20 august 2015

Managementul portofoliului de clienți se află într-o continuă dezvoltare, sunt recomandate investițiile constante în ceea ce înseamnă controlul circuitului consumatorilor, crearea programelor de fidelizare și de păstrare pe termen mediu și lung a consumatorilor, adăugarea unei plus valori constante profilului acestora. 

Cât de loiali sunt clienții tăi?

Managementul portofoliului de clienți se află într-o continuă dezvoltare, sunt recomandate investițiile constante în ceea ce înseamnă controlul circuitului consumatorilor, crearea programelor de fidelizare și de păstrare pe termen mediu și lung a consumatorilor, adăugarea unei plus valori constante profilului acestora. 

Cu siguranță, consumatorii care se reîntorc către serviciile și produsele oferite sunt și cei mai valoroși, întrucât ei reprezintă o confirmare a calității unei afaceri și, mai mult decât atât, o companie are costuri semnificativ mai mici (aproximativ de 5 ori) de păstrare a unui client existent decât de a atrage unul nou.

Unul dintre cele mai importante aspecte cu rol în menținerea unui portofoliu de clienți existent și pentru câștigarea încrederii pe termen lung, indiferent de schimbările de poziționare, este dat de tipul de percepție al audienței în ceea ce privește relația cu brandul.

Cele mai comune canale care întrețin și dezvoltă această relație sunt construite prin departamentele de Customer Service, de vânzări, prin strategii și campanii de Direct Mailing, aplicații software dedicate ce pot facilita activități recurente, de Social Media sau de propriile website-uri.

Rata de revenire a unui vizitator pe o platformă online (Return Visitor Rate, RVR) este un instrument extrem de util și esențial de monitorizat. Pentru a calcula RVR, se aplică formula împărțirii numărului de vizitatori care se întorc la numărul total al vizitatorilor într-o perioadă dată de timp.

Conform contently.com, dacă rata este sub 25%, este indicată o îmbunătățire a conținutului online. Dacă rata depășește 30%, înseamnă că tipul de conținut prezent pe site crează o relație bună cu vizitatorul și îl determină să revină. 

Prentru o rată ce depășește 50%, se poate vorbi despre o strategie de conținut excelentă, cu o rată de conversie demnă de studii de caz.  De asemenea, astfel de rezultate deschid calea către posibilitatea investirii în promovarea plătită a conținutului în canalele specializate, precum Facebook, LinkedIN, Google Adwords, obiectivul principal devenind de acum atragerea unui nou segment de potențiali consumatori noi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

Safetech Innovations, lider în sectorul securității cibernetice pe piața românească, lansează primul său produs de securitate informatică – iSAM (Information Security Automation Manager), o soluție pentru automatizarea procesului de management al securității informației în cadrul organizațiilor. 

Citește tot arrow_forward

Bitdefender a deschis la Târgu Mureș al cincilea birou din România

Producătorul de soluții de securitate cibernetică Bitdefender a deschis un nou birou la Târgu Mureș, al cincilea din România al companiei, pe lângă cele din București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara....

Citește tot arrow_forward

5 aplicații software ERP pentru companii medii

Aplicațiile software de tip ERP care pot fi implementate cu succes și accesibile companiilor mici, totodată, din punctul de vedere al costurilor, sunt cele care promit eficiența proceselor organizaționale pentru departamentele financiare, precum și o acuratețe a cifrelor unitare ale business-ului....

Citește tot arrow_forward