Ce ar trebui să includă o ofertă software completă?

10 Oct 2022

Peste 78% dintre companiile care aleg Softlead ca platformă de identificare a soluției software potrivite nu folosesc o aplicație pentru activitatea ce urmează a fi digitalizată.

Ce ar trebui să includă o ofertă software completă?

Cifrele indică un apetit crescut pentru creșterea nivelului de automatizare, eficiență și productivitate, toate acestea fiind necesare inclusiv pe parcursul analizării ofertelor, discuțiilor cu potențialii furnizori, demo-urilor și alegerii partenerului final.

Conform analizelor Softlead, etapa de ofertare este considerată a fi una cheie în achiziția software, fiind, de multe ori, aspectul care scurtcircuitează interesul sau așteptările clientului. De aceea, iată un set de informații care ar trebui să fie incluse în prezentările financiare trimise companiilor care au în plan digitalizarea.

  1. Informații despre furnizor (servicii, portofoliu de soluții software oferite, cifre-cheie: implementări de succes, diferențiatori – raportat la alți reselleri sau la competitori ce vând soluții similare).
  1. Abordare personalizată

Reluarea unor informații reprezentative despre beneficiar (numele companiei, industria, nevoia de digitalizare, problemele de business etc.) indică faptul că furnizorul tratează în mod specific și dedicat fiecare client în parte, precum și că a considerat relevante aspectele ce țin de ADN-ul său.

  1. Perioada de creare și de expirare a ofertei
  2. Metodologia de proiect aleasă pentru implementare, configurare, testare.
  3. Informații despre soluția software recomandată (tipul aplicației, avantaje, număr de utilizatori, recunoaștere locală/internațională, exemple de companii din aceeași industrie care folosesc soluția – în cazul în care nu există clauze de confidențialitate asociate).
  4. Resurse necesare din partea clientului (resurse umane, responsabil de proiect/project manager, baze de date, procese/activități specifice).
  5. Costuri
  1. Informații administrative și condiții comerciale
  1. Calendarul de implementare
  1. Sumarul livrabilului
  1. Recomandări utile

Citește și Cum să ceri oferte de preț pentru aplicații software?

Softlead, cea mai mare platformă de tip marketplace din România, 100% dedicată aplicațiilor software, le oferă clienților săi acces la oferte de preț personalizate pentru digitalizare, prin cei peste 350 de parteneri.

Ai nevoie de o aplicație software personalizată companiei tale? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail cu cerința completă pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul