CGS a fost integrat în Raportul Gartner pe anul 2020 – Ghidul furnizorilor de servicii BPO

23 iulie 2020

CGS, furnizor global de aplicaÈ›ii de afaceri, servicii de învățare È™i externalizare a întreprinderilor, a anunÈ›at astăzi că a fost încă o dată recunoscut în Ghidul Gartner al furnizorilor de servicii de business process outsourcing (BPO) pentru managementul clienÈ›ilor*.

CGS a fost integrat în Raportul Gartner pe anul 2020 – Ghidul furnizorilor de servicii BPO

Raportul prevede că, „Acest Ghid oferă informaÈ›ii despre evoluÈ›ia pieÈ›ei serviciilor BPO de gestionare a clienÈ›ilor È™i examinează furnizorii cheie care gestionează procesele de marketing, vânzări È™i servicii pentru clienÈ›i. Responsabilii de aprovizionare, achiziÈ›ii È™i managementul furnizorilor ar trebui să-l folosească pentru a identifica companiile care se aliniază nevoilor afacerii lor. "

Potrivit studiului Gartner, „Nivelul de complexitate al serviciilor tradiÈ›ionale bazate pe voce este în creÈ™tere, la fel È™i aÈ™teptarea clienÈ›ilor, care aduce după sine o evoluÈ›ie a costului pe apel. ComercianÈ›ii încearcă să dezvolte servicii pe canale digitale alternative, cum ar fi aplicaÈ›iile de tip Web- È™i Mobile- Chat, sau serviciile video cât È™i de Video Chat, ceea ce duce la creÈ™terea continuă a serviciilor digitale multicanal È™i non voce. "Gartner recunoaÈ™te că piaÈ›a s-a schimbat în ultimele È™ase luni. „Actuala pandemie, protecÈ›ionismul în creÈ™tere È™i evoluÈ›ia barierelor comerciale, însoÈ›ite totodată de progresele tehnologice în serviciile digitale È™i de automatizare la un preÈ› competitiv vor duce nevoia de onshore, lucrul la domiciliu È™i serviciile digitale de livrare pe un trend crescător”.

„În această perioadă de întrerupere a business-urilor la nivel mondial, atenÈ›ia continuă pentru servicii impecabile oferite clientului este imperativă pentru CGS”, a declarat Steven Petruk, preÈ™edinte al diviziei Global Outsourcing, CGS. „Suntem mândri de recunoaÈ™terea noastră pentru a patra oară în Ghidul de piață Gartner pentru furnizorii de servicii BPO, în special în condiÈ›iile actuale ale pieÈ›ei. În opinia noastră, această recunoaÈ™tere este validarea soluÈ›iilor noastre globale adresate clientului È™i a agilității pentru implementarea rapidă a planurilor de continuitate a afacerii. Ne îmbunătățim continuu serviciile pentru a oferi soluÈ›ii È™i asistență de cea mai bună calitate, oferind automatizare digitală echilibrată cu servicii personalizate. Printr-un parteneriat continuu cu clienÈ›ii noÈ™tri am crescut asistenÈ›a noastră tehnică È™i de servicii client pentru a oferi o experiență excepÈ›ională cumpărătorilor ”.

Cu resurse de centre de apel optimizate pentru a servi clienÈ›ii globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării È™i agenÈ›ilor live în centrele sale de contact situate în America de Nord, America de Sud, Europa, Asia È™i Orientul Mijlociu. InterfeÈ›ele de comunicare, îmbogățite cu tehnologii de tip Artificial Intelligence (AI) È™i Robotic Process Automation (RPA), completează serviciile multilingve de asistență pentru clienÈ›i oferite de mii de agenÈ›i din call-centere. CGS sprijină multe dintre cele mai importante mărci mondiale din industrii precum comerÈ›ul cu amănuntul, ospitalitatea, serviciil financiare, asistență medicală, tehnologie È™i telecomunicaÈ›ii. SoluÈ›iile inovatoare, scalabile È™i flexibile de externalizare a proceselor de afaceri includ servicii clienÈ›i si suport tehnic, telesales, channel enablement È™i asistență de tip back office.

AbonaÈ›ii Gartner pot vizualiza întregul raport aici.

*”Gartner - Ghid al furnizorilor de servicii BPO”, de Jaideep Thyagarajan, TJ Singh, Deborah Alvord, 2 iulie 2020. (Anterior 2019, raportul a fost intitulat „Ghid de piață al furnizorilor BPO pentru Key Customer Management” È™i „Ghid de piață al furnizorilor BPO pentru Key Customer Management în sfera digitală”)

Mențiune Gartner

Gartner nu promovează niciun furnizor, produs sau serviciu prezentat în publicaÈ›iile sale de cercetare È™i nu sfătuieÈ™te utilizatorii de tehnologie să selecteze numai acei furnizori cu cele mai mari calificări sau alte atribute. PublicaÈ›iile de cercetare Gartner constau în opiniile organizaÈ›iei de cercetare È™i consultanță Gartner È™i nu ar trebui interpretate ca declaraÈ›ii de fapt. Gartner renunță la toate garanÈ›iile, exprimate sau implicate, cu privire la această cercetare, inclusiv orice garanÈ›ii de comercializare pentru un anumit scop.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Explozia numărului de dispozitive inteligente poate aduce în casele utilizatorilor gadgeturi cu probleme severe de securitate informatică. SpecialiÈ™tii de la Bitdefender au identificat recent o serie de vulnerabilități în camera de supraveghere Guardzilla, un model extrem de popular pe piață È™i vândut la un preÈ› convenabil, folosit pentru monitorizarea locuinÈ›ei. CarenÈ...

Citește tot arrow_forward

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari ÅŸi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât ÅŸi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluÅ£iilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește tot arrow_forward

Buget 2021! Provocări, soluții, decizii corecte

Indiferent de metoda de abordare utilizată, prognozarea È™i stabilirea bugetului unei companii pentru exerciÈ›iul financiar 2021 este una dintre cele mai provocatoare sarcini în aceste zile. BineînÈ›eles, nimeni nu poate afirma, că până acum acest lucru a fost o joacă, însă în contextul evenimentelor anului 2020, multe dintre companii s-au văzut în situaÈ›...

Citește tot arrow_forward