Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

08 ianuarie 2019
Cyber Smart Defence (CSD), cea mai dinamică companie de securitate cibernetică fondată și condusă de antreprenori români, se află în al treilea an consecutiv de dublare a cifrei de afaceri. 

Grupul de companii, fondate și conduse de Mădălin Dumitru, a încheiat anul trecut cu afaceri de 2,3 mil Euro. (Cyber Smart Defence) CSD gestionează probleme de securitate cibernetică pentru companii locale sau multinaționale precum ORANGE, CARREFOUR, TIRIAC HOLDING, FILDAS Group, PROTV, GOTHAER ASIGURARI, LibraBank, EMIRATES AIRLINES, AL HABTOOR GROUP etc.

„Securitatea cibernetică este o zonă extrem de sensibilă pentru companii, oricine este vizat de un atac cibernetic cu efecte devastatoare. Noi încă nu am întâlnit niciun client la care să nu găsim măcar o problemă de securitate. Cu cât managerii înțeleg această realitate, cu atât mai protejate sunt companiile și clienții lor. Am ajuns să tot spunem celor însărcinați cu securitatea cibernetică «Better Safe Than Sorry». Așa că avem un slogan cu totul desprins din realitate”, declară Mădălin Dumitru, CEO Cyber Smart Defence.

Peste 17 specialiști și câteva vedete în Securitate Cibernetică

(Cyber Smart Defence) CSD acoperă piața mondială de securitate cibernetică cu birouri în București, în Dubai (UAE) unde a făcut joint venture cu un mare grup de companii – AL HABTOOR ENTERPRISE și Maryland (SUA) cu un număr de 17 specialiști, dublați ca „vedete” mondiale în materie de securitate cibernetică.

„Avem deja în companie unii dintre cei mai buni „hacker etici” din lume, cu nume recunoscute la nivel mondial pe zona de securitate cibernetică precum TinKode (Răzvan Cernăianu), CTO-ul Cyber Smart Defence”, declară Mădălin Dumitru.

De asemenea, în componenta echipei CSD se află și doi foști militari americani care au activat peste 20 de ani în zona de Cyber Counter Terrorism & Cyber Itelligence (SIGINT).

Statisticile arată că 2018 este anul în care s-au intensificat atacurile cibernetice la nivel mondial. „Să crezi că nu te poate «lovi» o asemenea problemă este la fel de nociv ca atunci când crezi că ești suficient de bine protejat. Dacă ar fi să dau un sfat, așa cum mă tot întreabă clienți din România, Statele Unite sau Țările Arabe, orice companie ar trebui să își verifice securitatea cibernetică măcar o dată, este vital; e la fel ca în cazul oamenilor care trebuie să meargă să îți facă analize măcar o dată pe an”, susține Madălin Dumitru.

Companii mici sau mari au avut probleme în 2018, cele mai răsunătoare cazuri autohtone sunt LEONI sau DACIA, iar la nivel mondial s-a vorbit despre TARGET, MARRIOTT sau ASHLEY MADISON, dar acestea sunt o picătură în ocean. În 2018 au fost sute de mii de astfel de incidente.

Piața companiilor care se ocupă de Securitate Cibernetică este extrem de volatilă, marile corporații se uită în acest moment după achiziții. La nivelul României sunt câteva companii interesante, iar câteva dintre ele au reușit să treacă granița cu proiecte semnificative. „Noi suntem deja curtați de companii mari și corporații din afara țării, dar momentan nu suntem interesați să vindem pentru că avem planuri mari în anii urmatori”, declară Mădălin Dumitru.

compania-romaneasca-cyber-smart-defence-deschide-birouri-in-dubai--uae--si-maryland--usa- 

2019-01-08 18:39:56 

Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot