Construirea unei lumi mai sigure cu Kaspersky: Compania prezintă noile elemente de branding și identitate vizuală

04 Jun 2019

Kaspersky Lab, compania globală de securitate cibernetică, devine Kaspersky, cu o misiune axată pe a „construi o lume mai sigură”

Construirea unei lumi mai sigure cu Kaspersky: Compania prezintă noile elemente de branding și identitate vizuală

Timp de peste două decenii, Kaspersky Lab a pus la dispoziția clienților cele mai bune soluții de securitate, urmându-și misiunea de a salva lumea. Pe măsură ce aceasta a devenit tot mai digitalizată și globalizată, am ieșit din laboratorul antivirus pentru a deveni un lider în tehnologie, cu un portofoliul complex și cuprinzător de soluții de securitate și servicii, care includ produse și tehnologii inovatoare, servicii cloud și informații despre amenințările cibernetice.

Rebranding-ul de astăzi reflectă această transformare. Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigură” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru că noi îl protejăm.

Noul branding reflectă evoluția afacerii noastre de la „securitate cibernetică”, înspre conceptul mai larg de „imunitate cibernetică”. Ne aflăm într-un punct în care oamenii și tehnologia lucrează împreună pentru a ne îmbunătăți viața. Securitatea cibernetică din prezent înseamnă mai mult decât protejarea unor dispozitive: dezvoltarea unui ecosistem în care orice obiect conectat este și protejat. Rebranding-ul Kaspersky marchează această evoluție și angajamentul de a conduce procesul de dezvoltare a unor standarde mai înalte ale industriei, pentru viitor. Marchează, de asemenea, susținerea de către companie a creării unor sisteme conectate care sunt sigure din momentul proiectării, spre deosebire de situația în care securitatea este ceva opțional, adăugat la sfârșit.

Comentând subiectul rebranding-ului, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a spus: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cât și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflectă viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imună la amenințări cibernetice. O lume în care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”

Cu noua misiune „Construim o lume mai sigură”, compania Kaspersky va permite tuturor să adopte, să aibă încredere și să folosească inovațiile care sunt protejate de tehnologiile sale.

O nouă identitate vizuală

În procesul de rebranding, ne-am înnoit și identitatea vizuală, pentru a reflecta valorile centrale și esența a ceea ce reprezintă Kaspersky ca organizație. Noul logo este creat din litere în forme geometrice precise, ilustrând experiența de primă clasă în inginerie software a companiei, căreia îi rămânem fideli. De asemenea, am renunțat la cuvântul „Lab”.

 „Baza actualului logo a fost creată în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie să ne uităm către viitor și să îmbrățișăm lumea digitală”, spune Andrew Winton, Vice President, Marketing la Kaspersky. „Când dezvoltam noua identitate vizuală, am eliminat Lab din nume pentru că am dorit să simplificăm brand-ul astfel încât să reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama largă de tehnologii a companiei.

 

 

Kaspersky Lab este unul dintre furnizorii de soluții de securitate informatică cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. În prezent, compania este una dintre cele mai importante patru companii de securitate IT*, continuând să-și îmbunătățească poziția pe piață. Potrivit rezultatelor financiare ale companiei în 2012, înainte de a fi auditate, profitul a crescut cu 3%, în comparație cu anul anterior și a ajuns la 628 milioane de dolari. Kaspersky Lab este în prezent cel mai mare furnizor privat de soluții de securitate endpoint din lume.  

Kaspersky Lab este o companie internaţională cu operaţiuni în peste 200 de ţări la nivel mondial. Birourile centrale se află în Moscova, Rusia, iar compania este înregistrată în Marea Britanie. Kaspersky Lab are în prezent peste 2.800 de angajaţi, cu toţii specialişti calificaţi. Compania deţine birouri locale în 29 de ţări, iar produsele şi tehnologiile Kaspersky oferă protecţie pentru peste 300 de milioane de utilizatori și peste 250.000 de companii, la nivel global. Compania furnizează o gamă variată de produse și soluții pentru diferite tipuri de clienți, punând un accent important pe marile companii, precum şi pe afacerile mici și mijlocii. 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul