Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

26 May 2020

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Conform unui studiu al Asociației Internaționale de Management al Contractelor Comerciale (IACCM), nu mai puțin de 98% din companii sunt de acord că gestionarea și câștigarea contractelor sunt vitale pentru sănătatea și performanța afacerii. Totuși, același studiu arată și că, deși companiile înțeleg importanța contractelor, doar 12% dintre ele le consideră ușor de înțeles și doar 17% sunt mulțumite cu gestiunea lor.

Motivul îl reprezintă un proces deficitar de management al contractelor. Procesul de „contract management” a fost multă vreme considerat o activitate secundară, una care este necesară susținerii afacerii și evitării riscurilor legale, dar nu ca o activitate care poate produce economii și chiar aduce venit.

Înainte de a-și atinge termenul și de a deveni un instrument legal util, fiecare contract va trebui să treacă prin multiple etape, principalele fiind: Cererea, Crearea, Negocierea, Aprobarea, Execuția, Analiza, Stocarea și Reînnoirea.

Gestionarea acestor procese necesită, de obicei, o colaborare la nivelul întregii companii între mai multe departamente, cum ar fi finanțe, contabilitate, achiziții, departamentul de gestiune a riscului și departamentul juridic. În plus, cum un contract are întotdeauna mai multe părți semnatare, managementul contractelor va implica și departamentele similare ale partenerilor tăi de afaceri.

Această fragmentare constantă a muncii și multitudinea metodelor de schimb de documente duc adesea la câteva provocări previzibile, dar care pot fi evitate cu ușurință. Printre ele amintim fluxurile de aprobare incomplete și greu de urmărit, erorile și inconsistențele, colaborarea deficitară, lipsa de transparență, neconformitatea și pierderea de capital.

De altfel, managementul contractelor implică o serie de costuri ascunse, de la previzibilele costuri de lucru, la costuri de oportunitate, penalizări, costuri de redundanță, costuri de eficiență și costuri datorate disputelor.

Soluția?

O soluție automatizată de Contract Management sau CLM (Contract Lifecycle Management). O astfel de soluție va mări eficiența, reduce costurile de procesare, elimina hârtia și erorile și îmbunătăți colaborarea.

Vrei să afli mai multe detalii despre procesul de Contract Management, dar și dacă o astfel de platformă se potrivește companiei tale? Tot ce trebuie să faci este să descarci ghidul nostru complet gratuit care nu doar că-ți va da toate detaliile necesare, dar îți va pune la dispoziție și o metodă de autoevaluare!

Descarcă Ghidul: https://bit.ly/3gk0TzR

DxContract este o soluție simplă, eficientă și inteligentă de contract management, în cloud, care poate automatiza întregul ciclu de viață al contractelor, reducând redundanțele, atenuând riscul, îmbunătățind conformitatea legală și scăzând costurile de gestionare și stocare.

Dacă vrei să afli mai multe despre DxContract, folosește acest formular:
https://doc-process.com/ro/dxcontract-book-a-call/

DocProcess offers a next-generation cloud platform that helps companies take control of their processes across their whole ecosystem. Recognizing that successful digital transformation requires seamless and accurate processes within as well as between companies, DocProcess can onboard 100% of suppliers and achieve a 90% conversion rate of suppliers from paper to structured data. Thanks to the flexibility of the platform, companies can mix solutions to fit their changing business needs and connect all aspects of their business workflows: Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistics, Contract Managements, reconciliation processes and more. All cross referenced against record management and archiving. DocProcess thus enables 3,500 current clients to significantly reduce costs, no matter the ERPS they use, and to gain 360 visibility of their finances in real-time and focus more growing their business.

Din 2018, DocProcess s-a extins în afara României cu un centru R&D, aflat în Franța, la Grenoble. Alături de echipa din România, acest centru studiază și implementează tehnologii inteligente (A.I., machine learning, microservicii) în produsele actuale ale companiei. În 2019, în urma unei finanțări din partea Morphosis Capital, DocProcess a deschis un nou sediu în România, la Brașov.

Folosită de peste 3200 de clienți printre care companii precum Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex sau Mondelez, platforma DocProcess a digitalizat până în prezent peste 100 de milioane de documente, salvând nu doar bugetele utilizatorilor ei, dar și peste 2000 de tone de hârtie.

Află mai mult despre serviciile DocProcess la: https://www.doc-process.com

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

O nouă companie din domeniul energetic a ales să se digitalizeze eficient

Bento – Intellectually Curious (BVB: BENTO) a semnat un contract cu Volta X Solar Systems (Volta X), furnizor de soluții la cheie pentru sisteme fotovoltaice, eficiență energetică, sisteme de stocare a energiei și stații de...

Citește articolul
Softlead

Cum pot companiile să măsoare performanța angajaților cu ajutorul aplicațiilor software? Costul licențelor începe de la 6.5$/lună

Conform OKR Impact Report 2022, companiile de succes care folosesc metodologii de planificare a obiectivelor și indicatorilor de performanță (OKRs) înregistrează o creștere cu 28% a intesității și calității comunicării interne (la...

Citește articolul
Softlead

Cum să extragi date din diverse tipuri de documente?

Connections integrează pentru prima dată AI într-unul dintre produsele sale: IDScanner pentru orice tip de documente

Citește articolul