CTS Corner va crește vânzările online de cafea, ceai și condimente cu ajutorul Entersoft Business Suite

30 Oct 2018

CTS Corner, magazin online specializat în vânzarea de sortimente de cafea, ceai, dar și condimente, a ales pentru dezvoltarea afacerii sale platforma software Entersoft Business Suite.

 

CTS Corner va crește vânzările online de cafea, ceai și condimente cu ajutorul Entersoft Business Suite

Compania a căutat în mod special o soluție modernă care să gestioneze optim fluxurile și procesele de vânzare specifice unui retailer digital. Totodată, Entersoft Business Suite (EBS) se integrează cu magazinul online dezvoltat pe platforma Prestashop.

“Cu ajutorul Entersoft Business Suite, clientul va beneficia de o soluție modulară, scalabilă, accesibilă în cloud prin Microsoft Azure, bine adaptată la retailul online și care poate fi ajustată oricând la nevoile în creștere ale companiei. Flexibilitatea soluției, experiența pe care echipa a dovedit-o în proiecte anterioare și soluțiile de finanțare cu care Entersoft a venit în sprijinul CTS Corner au fost factorii decisivi în selectarea soluției”, declară Radu Zanfir, Account Manager/New Business Development la Entersoft România.

Cu ajutorul EBS echipa de management va putea lua mai rapid decizii, prin reducerea timpului de accesare a informației centralizate într-o singură platformă. Datele despre adaosul comercial, profitabilitatea pe articole, grupe de articole sau alt tip de segmentare sunt esențiale pentru stabilirea indicatorilor de performanță și pentru direcționarea capitalului în anumite zone de business.

Totodată, viziunea și controlul afacerii se vor îmbunătăți semnificativ pentru că noua soluție informatică va permite urmărirea rezultatelor companiei în timp real, centralizat (încasările pe puncte de vânzare, pe linii de business etc).

Transmiterea de informații instantaneu de la sediul principal către punctele de vânzare și invers va ajuta la adoptarea unor politici comerciale corecte, la crearea unor campanii promoționale adecvate dar și la luarea multor altor decizii legate de aprovizionări, stocuri etc. Tot cu ajutor EBS, CTS Corner va optimiza stocurile prin gestionarea corectă a fluxurilor comerciale (aprovizionare – vânzare, urmărirea comenzilor de aprovizionare după termenul de livrare, urmărirea vitezei de mișcare a articolelor etc).

Implementarea va fi finalizată până la finalul acestui an.

În România, Entersoft este, în prezent, printre puținii furnizori de pe piață care oferă o soluție complet integrată ERP, CRM, SFA, Retail, WMS, Document Management, foarte potrivită pentru companii medii și mari.

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul