Cum generez lead-uri pentru aplicațiile software din portofoliu cu ajutorul Softlead?

13 aprilie 2017

Cum funcționează Softlead?

Cum generez lead-uri pentru aplicațiile software din portofoliu cu ajutorul Softlead?

Cum funcționează Softlead?

Softlead este un marketplace de soluții software, de tip B2B, care funcționează ca un generator de lead-uri pentru aplicațiile listate în cadrul platformei. Fiecare lead primit este validat, pentru a fi calificat și este dat mai departe, sub forma unui brief de vânzări companiilor care dețin în portofoliu soluția cerută. Metoda de monetizare este pay per lead, așadar fiecare lead, în funcție de anumite criterii definitorii, are un cost variabil, definit de criterii precum: tipul aplicației, număr de licențe, servicii complementare dorite (audit, consultanță, training, implementare etc.).

Fluxul complet de generare a oportunităților, precum și modalitatea de creștere a numărului de lead-uri pe care o companie le poate genera prin intermediul Softlead poate fi accesat de aici.

Cum arată un brief de lead?

Tipuri de lead-uri generate în perioada ianuarie 2017 - martie 2017 prin Softlead:

Cu o creștere de 35% a lead-urilor față de aceeași perioadă a anului trecut, Softlead extinde portofoliul companiilor care se alătură platformei, pentru a reuși să răspundă unui număr cât mai mare de solicitări de aplicații software primite din partea companiilor din România, dar și din afara granițelor țării.

Graficul extras din aplicația de management a lead-urilor Softlead include doar acele solicitări valide, prin acest fapt înțelegându-se faptul că o dată primită, solicitarea de aplicație software intră într-un proces de calificare prin discuții cu reprezentanții companiei și departamentului care a emis cererea, sunt verificate date ce vizează cifra de afaceri, domeniul de activitate, fluxurile interne, motivele pentru care se dorește implementarea sau, în cazul în care se modifică vendorul, care sunt aspectele care au determinat înlocuirea acestuia.

Într-un sistem dedicat și distinct, Softlead deține informații de tip profiling ale companiilor listate în platformă, ținând cont de aspectele care definesc profilul companiei end-user vizată de producătorul de aplicații software.

Având în vedere cele 2 baze de date de informații, lead-urile care sunt calificate sunt trimise în baza unui cost alocat companiei care deține în portofoliu aplicațiile solicitate.

În primele 3 luni ale anului, cele mai multe lead-uri generate au fost cele pentru aplicațiile specifice (ERP – 5.92%, CRM – 7.69%, HR – 7.1%, BPM - 1.18%), cu implementare în special în domeniile medical, agricultură, retail sau construcții. Una dintre aplicațiile care s-a menținut în topul nevoilor celor mai multe dintre companii este cea dedicată Managementului documentelor (8.28%), fiind urmată de organizare (7.1%) și de cele specifice activităților financiar-contabile (4.14%).

Și în acest an, ca și anul trecut, soluțiile informatice dedicate industriei agriculturii sunt o surpriză extrem de plăcută, întrucât beneficiarul final este unul extrem de coerent în solicitare și cu un bagaj de informație peste medie, știind cu exactitate care este setul de funcționalități de care are nevoie. Cu siguranță, una dintre explicațiile valide ale acestui fapt este aceea că proprietarul unor culturi agricole însemnate sau ale fermelor este antreprenorul veridic ce a stat aproape de fluxul complet de activități din momentul zero al creării propriului business.

De ce aleg companiile să trimită solicitări de lead-uri către Softlead?

Doar 22% dintre companii sunt mulțumite de rata de conversie a acțiunilor de marketing și de vânzări. Econsultancy, 2016

Diversitatea lead-urilor generate are, în mod evident, o legătură directă nu doar cu nevoia efectivă, ci și cu tipologiile de aplicații listate în platformă. Perspectiva obiectivă și tipul abordării din punctul de vedere al modelului de business sunt două dintre aspectele care conduc la colectarea celor mai importante solicitări de aplicații software.

Infograficul complet poate fi vizualizat aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Mirro, aplicația dezvoltată de Zitec care crește performanța echipelor, se lansează internațional pe platforma Product Hunt

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță lansarea la nivel internațional a Mirro.io, aplicație completă de management al performanței resurselor umane și cel de-al doilea produs propriu al companiei, prin listarea pe Product Hunt, una dintre cele mai mari platforme internaționale de resurse pentru industria IT. ...

Citește tot arrow_forward