Cum percep românii calitatea platformelor web locale?

07 septembrie 2015

Mediawrite publică rezultatele studiului Dot Ro content quality 2016 referitoare la preferințele românilor în ceea ce privește conținutul prezentat pe site-uri. Rezultatele studiului au vizat un număr de 347 respondenți, din mediul urban, cu vârsta medie de 36 de ani, educație peste medie, iar din punctul de vedere al segmentării de gen, 57% bărbați și 43% femei. 

Cum percep românii calitatea platformelor web locale?

Mediawrite publică rezultatele studiului Dot Ro Content Quality 2016 referitoare la preferințele românilor în ceea ce privește conținutul prezentat pe site-uri.

Rezultatele studiului au vizat un număr de 347 respondenți, din mediul urban, cu vârsta medie de 36 de ani, educație peste medie, iar din punctul de vedere al segmentării de gen, 57% bărbați și 43% femei. 

Rezumatul concluziilor:

·         Magazinele online sunt cele ce respectă cel mai bine preferințele românilor;

·         Site-urile instituțiilor din România au obținut scorul cel mai mic;

·         Site-urilor de știri nu se bucură de încrederea românilor;

·         Site-urile companiilor sunt văzute ca fiind demne de încredere, bine scrise și obiective.

Strategia studiului are la bază 3 linii generale:

  • Demografice + trasarea profilului utilizatorului (în baza standardului de marketing dezvoltat de Mediawrite (TOVP))
  • Dimensiunile de evaluare content/conținut (Încrederea, validitatea, cât de complet este conținutul, calitatea prezentării/forma prezentării, gradul de erori și greșeli, rapiditatea cu care oferă esențialul și gradul în care răspunde necesităților utilizatorului )
  • Categoriile de site-uri evaluate (site-uri companii & B2B, magazine, ONG-uri, instituții, media/news, bloggers&VIP’s)

Informația prezentată pe site-uri trebuie să fie credibilă, să ofere rapid informația de care vizitatorul are nevoie, să fie obiectivă și actualizată. De asemenea, studiul oferă date despre tipologiile de website-uri care respectă cel mai bine preferințele de content/informație ale românilor. În această categorie, topul este deschis de magazinele online, acestea fiind urmate de site-urile de prezentare ale companiilor, de bloguri, de site-urile de știri/media, de site-urile ONG-urilor și de cele ale instituțiilor din România.

Pentru o analiză amănunțită a cifrelor, studiul poate fi consultat aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward