Cum răspund tool-urile software activităților din Social Media?

22 Feb 2017

Potrivit unui raport generat de către HubSpot – instrument Social Media, cu rol în convertirea lead-urilor generate prin canale dedicate, peste 74% dintre marketeri susțin că în topul priorităților pentru anul 2017 se află generarea de lead-uri. Posibilitatea (re)targetării, distribuția rapidă și facilă a conținutului, instantaneitatea răspunsurilor la diferite probleme sau întrebări din partea utilizatori

Cum răspund tool-urile software activităților din Social Media?

Potrivit unui raport generat de către HubSpot – cu rol în convertirea lead-urilor generate prin canale dedicate, peste 74% dintre marketeri susțin că în topul priorităților pentru anul 2017 se află generarea de lead-uri. Posibilitatea (re)targetării, distribuția rapidă și facilă a conținutului, instantaneitatea răspunsurilor la diferite probleme sau întrebări din partea utilizatorilor și oportunitățile multiple de creștere a engagement-ului față de aceștia fac din rețelele sociale un mijloc eficient pentru generarea oportunităților de vânzare, indiferent de mărimea companiei. În acest context, alegerea și identificarea corectă a unor soluții pentru un Social Media Marketing automatizat, rapid și eficient, sunt nevoi evidente

Softlead, platforma integrată de tip marketplace, dedicată aplicațiilor software, a încercat să identifice problemele cel mai des întâlnite din perspectiva marketingului pentru rețelele sociale și funcționalitățile pe care ar trebui să le îndeplinească o aplicație dedicată domeniului, concretizate în exemple de soluții populare la nivel global.

Care sunt cele mai frecvente probleme în activitățile de Social Media Marketing?

Funcționalități must-have ale unei aplicații software dedicate Social Media Marketing

Cerința la nivel global pentru tool-uri care să optimizeze și eficientizeze activitățile de social media marketing a dat naștere unui volum mare de aplicații software dedicate domeniului, de unde și dificultatea alegerii soluției potrivite. În acest sens, Softlead a identificat o serie de funcționalități pe care marketerii să le urmărească în procesul decizional:

Top aplicații utilizate la nivel mondial pentru Social Media Marketing

La o analiză online a recomandărilor venite din partea experților în Social Media Marketing, unele dintre cele mai populare aplicații software sunt Hootsuite, SalesManago și Hubspot.

HootSuite – produs de tip „freemium” – ce permite gestionarea și montorizarea tuturor canalelor de social media ale unui companii, dintr-un singur loc.

SALES Manago – sistem de marketing automation, care furnizează un set unic de instrumente în scopul automatizării și personalizării în timp real, a proceselor specifice online marketing și vânzări.

Printre funcționalitățile aplicației dedicate strict activităților de marketing în Social Media se enumeră:

HubSpot: platformă cu rol în optimizarea activităților de inbound marketing prin promovarea conținutului de marketing și sales.

În măsura în care vrei să afli mai multe detalii despre aplicațiile dedicate activităților de social media, poți completa formularul de mai jos sau ne poți trimite un e-mail la [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare