Cum reușesc primăriile să țină pasul cu tehnologia

27 ianuarie 2020

Soluția pentru semnatură digitală calificată a documentelor din fluxurile de lucru automatizate, dezvoltată de compania Asseco SEE, este utilizată în cadrul Primăriei Sector 4 începând cu luna decembrie 2019.

Cum reușesc primăriile să țină pasul cu tehnologia

Asseco SEE a implementat în luna decembrie 2019, în cadrul Direcției de Mobilitate Urbană a Primăriei Sectorului 4, un proiect pentru semnătura digitală calificată a documentelor din fluxurile de lucru automatizate. Proiectul coordonat de către City Manager-ul Sectorului 4, dl. Ioan Gaf-Deac, reprezintă un pas important pentru Direcția de Mobilitate Urbană, în direcția digitalizării complete a instituției.

Implementarea acestui proiect face parte din strategia pentru digitalizare a Primăriei Sectorului 4, în sensul reducerii birocrației. Astfel, interacțiunea cu cetățenii sectorului devine mult mai eficientă, ușoară și transparentă. Totodată, instituția beneficiază de o securitate sporită deoarece documentele semnate în format electronic dau garanția că nu mai pot fi modificate sau alterate în vreun fel, în mod intenționat sau din greșeală.
Direcția de Mobilitate Urbană își eficientizează astfel operațiunile și se alătură trendului de digitalizare cu un portofoliu larg de soluții implementate, unele chiar în premieră pentru o instituție publică.

“În 2016, ne-am propus ca oamenii ce formează comunitatea Sectorului 4 să nu-și mai piardă timpul la cozi atunci când au lucruri de rezolvat la primărie. Să transformăm autoritatea locală într-un partener real al cetățenilor și nu într-un soi de „împărăție” căreia să-i ceri ajutorul, umilit și încovoiat de spate.
Acum, după 4 ani, situația s-a schimbat mult în bine. Tot mai mulți oameni au posibilitatea să-și rezolve problemele online, să-și achite taxele de acasă, de la propriul calculator ori să-și închirieze un loc de parcare în mai puțin de un minut, folosind aplicația pentru mobil a Primăriei Sectorului 4. În plus am început să implementăm și sistemul de semnătură electronică, ceea ce ne transformă cu adevărat într-o comunitate smart.” a declarat Daniel Băluță, Primarul Sectorului 4.
„Ne bucurăm că am putut contribui la procesul de tehnologizare a instituțiilor publice din România prin implementarea acestei soluții care să ușureze experiența cetățenilor în raport cu instituția publică. Reducerea birocrației este în acest moment un subiect extrem de important atât pentru noi, furnizorii de tehnologie și cetățeni în același timp, cât și pentru sectorul public”, a declarat Alex Olteanu, Business Development Manager Public Sector Asseco SEE.
Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward