Cum să controlezi mai ușor industria de publishing?

09 martie 2015

Creșterea nișei de conținut online și specializarea unui număr tot mai mare de publisheri locali sau internaționali a creat o nouă nevoie, atât în rândul companiilor care dezvoltă conținut, cât și în ceea ce privește agențiile de publicitate, media sau de monitorizare. 

Cum să controlezi mai ușor industria de publishing?

Creșterea nișei de conținut online și specializarea unui număr tot mai mare de publisheri locali sau internaționali a creat o nouă nevoie, atât în rândul companiilor care dezvoltă conținut, cât și în ceea ce privește agențiile de publicitate, media sau de monitorizare. 

Instrumentele de tip Social Media, care își actualizează funcționalități astfel încât să răspundă permanent nevoilor pieței și ale consumatorilor săi par să fie și cele mai utile sisteme de promovare și de viralizare a conținutului online.

Un studiu publicat de Smart Insights demonstrează importanța automatizării prin soluții software a fluxurilor de lucru în cadrul departamentelor de online marketing. Așadar, se poate vorbi despre automatizarea acțiunilor specializate prin Social Media sau Mobile, în topul celor mai importante direcții pentru anul 2015 aflându-se strategia de conținut (29.6%), Big Data (14.6%), sistemele informatice de automatizare a tacticilor de marketing (12.8%), cele dedicate terminalelor mobile (11%), Social Media Marketing (8.9%), SEO (4.3%).

Din punctul de vedere al monitorizării acțiunilor ce au în vedere publicarea și creșterea relației dintre publisher și cititor, piața software este extrem de ofertantă. Așadar, există sisteme de măsurare a rezultatelor pe care le are o postare sau un articol, fie că acestea sunt prezentate în rețelele sociale, pe blog-uri sau în cadrul platformelor specializate sau generaliste de media.

Este vorba despre aplicații software de management al conținutului (CMS), de creștere și de monitorizare a numărului de abonați sau de creștere a satisfacției clienților, precum și sisteme integrate de vânzări, marketing, procesare a comenzilor. Extrem de importante sunt și aplicațiile informatice sau extensiile care definesc, monitorizează și filtrează baze de date (de clienți, cataloage, liste de prețuri etc.).

O altă soluție software utilizată în cadrul grupurilor de media este cea dedicată managementului banner-elor și ad-urilor publicitare, oferind posibilitatea exportului de date tip rapoarte de click-uri, afișări, precum și performanțele generale ale campaniilor setate.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward

Una dintre cele mai complexe operațiuni de spionaj pe Android: Mandrake a rămas nedectat timp de patru ani în aplicații din magazine oficiale

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au identificat o nouă amenințare informatică, denumită Mandrake, care infectează dispozitive cu Android ale unor victime atent alese cu scopul de a le spiona și de a le goli conturile bancare.

Citește tot arrow_forward

Ce trebuie să știi la implementarea primului ERP?

95% dintre companiile care implementează corect o aplicație software reușesc să îmbunătățească procesele interne după acest pas.

Citește tot arrow_forward