De ce Softlead in Romania?

16 septembrie 2013

Care este contextul in care Softlead lanseaza o astfel de intrebare, la aproape trei luni din momentul lansarii?

Care este contextul in care Softlead lanseaza o astfel de intrebare, la aproape trei luni din momentul lansarii?

In mod evident, provocarea oferirii unui raspuns pertinent este, de fapt, validarea unor rezultate existente, comunicate si promovate de cele mai mari companii de software. Se vorbeste despre  o piata cu potential impresionant, cu resurse diverse si cu strategii extrem de bine segmentate. Se vorbeste despre dinamica unui domeniu anticipantiv, prin definitie, despre incercarea de a tehnologiza in mod eficient si natural procese de business complexe. Mai mult decat atat, raportarea se face la o piata permisiva, deschisa miilor de aplicatii informatice de gestiune, monitorizare si control al datelor, oamenilor sau finantelor.

Softlead s-a lansat in Romania nu doar ca o alternativa, ci ca o sursa de informare, gestionata obiectiv si transparent prin resursele proprii ale platformei, dar si controlat de companiile de software listate in cadrul platformei Softlead. Alegerea celei mai potrivite solutii software este, in mod frecvent, obiectivul principal al ahizitorilor, in contextul fluidizarii sarcinilor de lucru si gestionarii corecte a costurilor. Dar, care sunt pasii corecti in alegerea celei mai bune solutii software?

  • Cercetarea de piata. O poate oferi Google, dar din punctul de vedere al eficientizarii timpului, avantajele majore sunt oferite de Softlead, prin segmentarea tipologiei de produs (ERP, CRM, CMS, BPM, BI etc.), prin posibilitatea de comparare a doua produse software, ce apartin aceleiasi companii sau unor companii distincte, prin posibilitatea rapida de contactare a reprezentantilor acesteia sau prin parcurgerea celor mai importante stiri actuale.
  • Stabilirea bugetului. Aceasta este o etapa care include responsabilitate, informare si capacitatea de a privi un proiect pe termen lung, intrucat planul de costuri poate fi unul complex (licenta, implementare, monitorizare, securitate, suport). De asemenea, toate aceste elemente trebuie sa fie compatibile cu planul de consolidare si de extindere al business-ului.
  • Stabilirea corecta a obiectivelor. In acest sens, primul pas este acela al identificarii unei liste de nevoi, definita prin functionalitati principale si secundare.
  • Evaluarea setului de aplicatii software, in raport cu nevoile reale si cu rezultatul analizei competitorilor directi.
  • Selectarea variantei finale de produs.
  • Alegerea provider-ului de servicii de implementare si suport.
  • Evaluarea finala si construirea unui plan de activitati, care va preceda procesul de implementare.

Toate aceste etape sunt esentiale in procesele de cercetare si de selectare solutiei potrivite pentru o anumita tipologie de afacere si pentru managementul si resursele pe care le detine. In mod evident, in functie de pozitionarea brandului producator de aplicatii software, strategiile de promovare si de castigare a unui segment cat mai mare din piata sunt personalizate.

In doar zece saptamani din momentul lansarii, Softlead a adunat peste 200 de companii producatoare de software si 290 de aplicatii dedicate, reusind, in acest fel, o conturare a pietei de profil, printr-un instrument dinamic, cu rol de informare si de promovare a celor mai importante aplicatii software din Romania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Experții Kaspersky Lab au identificat o suprapunere a atacurilor cibernetice între două grupuri, GreyEnergy – care se crede că este succesorul BlackEnergy – și gruparea de spionaj cibernetic Sofacy. Ambii actori au folosit aceleași servere în același timp, dar în scopuri diferite.

Citește tot arrow_forward

Peste 900.000 de utilizatori au fost vizați de malware pretinzând a fi jocuri video populare, în decurs de un an

Infractorii cibernetici profită de cererea tot mai mare de jocuri video, distribuind malware prin intermediul unor pretinse copii ale celor mai populare, arată o cercetare Kaspersky. Peste 930.000 de utilizatori au fost vizați de astfel de atacuri, în ultimele 12 luni, între iunie 2018 și începutul lunii iunie 2019. Peste o treime dintre atacuri s-au concentrat pe numai trei ...

Citește tot arrow_forward

SonicWall: La început de an, infractorii informatici caută noi tipuri de atacuri. Trebuie să fim vigilenți în lunile următoare

Infractorii informatici nu au vacanță. Noi variante de malware au fost identificate în cursul lunii ianuarie de către echipa companiei de securitate IT SonicWall.

Citește tot arrow_forward