Devhd anunta lansarea iconica, prima alianță oficială pentru parteneri ServiceNow de tip boutique

31 Jan 2024

S-a lansat iconica, prima alianță oficială globală a partenerilor ServiceNow de tip boutique din industrie. Noua entitate, fondată de veteranii ServiceNow Michel Regueiro și Thomas Gouy, are sediul central în Geneva, Elveția și include nouă firme și peste 300 de consultanți certificați. Compania românească Devhd este unul dintre cei 9 membri fondatori ai alianței. 

Organizațiile partenere ServiceNow, din categoria celor mici și mijlocii (boutique) estimează să ajungă la venituri de 86 de miliarde USD până în 2033.

Devhd anunta lansarea iconica, prima alianță oficială pentru parteneri ServiceNow de tip boutique

Această rețea exclusivă certifică angajamentul iconica de a revoluționa ecosistemul de parteneri ServiceNow. Cele nouă companii fondatoare provin din regiuni diverse din EMEA și au un istoric de expertiză și inovație în industrie. Acestea sunt: Aloha Clouds (Spania), Atomx Systems (Franța), Convevo (Portugalia, Țările de Jos), Devhd (România), Digital Clarity (Regatul Unit), DM Technology (Franța, Maroc), Exccon (Germania), Teiva Systems (Ucraina, Germania, SUA), Yawize (Franța, Senegal). 

Ca parte a viziunii sale strategice, iconica își propune să extindă alianța la 40 de membri până în 2024, totalizând peste 1.000 de consultanți localizați în regiunile EMEA, SUA și APAC. 

97% dintre partenerii ServiceNow sunt companii mici și mijlocii: din cei 1.952 de parteneri globali, marea majoritate sunt organizații de dimensiuni mici și medii, cunoscute și sub denumirea de boutique. Se estimează că până în 2033, organizațiile de tip boutique vor obține venituri de 86 de miliarde USD.  

Devhd, unul dintre membrii fondatori ai iconica, se remarcă drept o companie pionier în ecosistemul ServiceNow din România. Fondată în 2016, Devhd este o companie partner ServiceNow, concentrată pe generarea de soluții inovatoare de transformarea digital și automatizare a proceselor din companii, cu accent pe dezvoltarea și integrarea aplicațiilor enterprise. 

"Suntem mândri facem parte din aceasta comunitate de excelență în cadrul ecosistemului să fim alături de cele mai strălucite minți din ecosistemul ServiceNow. Această alianță ne permite să ne unim forțele cu alte companii similare nouă și să generăm mai multă forță de inovație și expertiză. Pe măsură ce ne extindem la nivel global, ne propunem să contribuim la succesul clienților noștri prin soluții de ultimă oră", a declarat Adrian Herdan, Fondator și CEO al Devhd. 

Statisticile industriale subliniază importanța crescândă a serviciilor ServiceNow în diferite sectoare. TechReport arată că industria IT este lider în ceea ce privește adoptarea ServiceNow. Rapoartele indică faptul că 41% dintre clienții ServiceNow provin din companii de dimensiuni medii, iar 34% din companii mari. 

Totodată, piața de servicii de transformare digitală este pregătită pentru o creștere solidă, proiecția indicând o evaluare de 3,74 trilioane de dolari până în 2030. La nivel global, companiile au investit 1,85 trilioane de dolari în inițiative de transformare digitală în 2022, o cifră așteptată să se dubleze aproape până în 2026, potrivit IDC. 

Devhd este prima companie 100% romaneasca de consultanta si servicii de transformare digitala pe platforma ServiceNow, pentru clienti enterprise. 

Incepand cu anul 2022, compania a devenit Partener Premier ServiceNow pentru toate cele trei module : Consultanta & Implementare, Sales si Build (aplicatii personalizate in functie de nevoile clientului). Astfel, clientii pot apela la Devhd atat pentru achizitionarea solutiilor ServiceNow cat si pentru implementarea lor, iar Devhd poate construi totodata si solutii personalizate. 

 Cu o experienta de peste 10 ani, consultantii si arhitectii nostri au ajutat clienti la nivel international sa eficientizeze procesele de business prin ServiceNow. Echipa Devhd preia proiecte complexe, end-to end, de la nivel de Technical Architecture & GovernanceAdvisory & ConsultingImplementation pana la Integrari & AutomatizariCustom App development si Training.

Oferim consultanță strategica, implementare ​ș​i suport/ mentenanta pentru ​aplicatii​, in urmatoarele arii: 

  • fluxuri IT (IT Service Management (ITSM), Strategic Portfolio Management (SPM), IT Operations Management (ITOM), IT Asset Management (ITAM) 
  • ​experiențe​/ fluxuri pentru ​angajați​ (HR Service Delivery, Service Portal) 

  • ​experiențe​/ fluxuri pentru ​clienți​ (Customer Service Management)  

  • dezvoltare de ​aplicații​ ​și​ automatizări/ integrări de software  

Avand 20 de profesioniști certificați ServiceNow,  inclusiv 2 arhitecti tehnici certificati, vasta experiența a echipei Devhd cu ServiceNow asigura succesul clientilor nostri si atingerea obiectivelor de rentabilitate a investitiei. Folosim metodologii testate si validate pentru a construi aplicatii de calitate care ating si depasesc obiectivele de valoare ale afacerii clientilor, construind solutii practice si de viitor, eficiente, scalabile si sustenabile din punct de vedere al costurilor pe termen lung.

*Mai multe informatii despre platforma ServiceNow si modul de lucru puteti gasi aici https://www.dev-hd.com/frequently-asked-questions/

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul