Digitalizarea în call centere. Care sunt aplicațiile software și modulele necesare?

25 Sep 2023

Conform statisticilor MarketsandMarkets pentru anul 2019, piața globală pentru segmentul aplicațiilor software dedicate call center-elor este estimată să ajungă la 35.3 miliarde de dolari până la finalul anului 2023.

Digitalizarea în call centere. Care sunt aplicațiile software și modulele necesare?

De asemenea, studiile indică faptul că piața AI (Artificial Intelligence) dedicată centrelor de apeluri din America de Nord va câștiga 933 de milioane de dolari până în 2024, cea mai mare dintre toate regiunile (MarketsandMarkets). Ca și în cazul majorității aspectelor de afaceri, se așteaptă ca tehnologiile de inteligență artificială să facă valuri pe segmentul aplicațiilor software CRM (Customer Relationship Manager) și serviciilor pentru clienți în următorii ani.

Un call center este, adesea, locul unde un client are primul contact uman cu un business. Pentru a păstra clientul și a maximiza valoarea lui pe termen lung, este nevoie de servicii de preluare și răspuns a solicitărilor în mod eficient, rapid și prietenos.

Pandemia de COVID-19 a forțat schimbări semnificative în centrele de apeluri și centrele de contact din întreaga lume. În ciuda acestor schimbări uluitoare, statisticile de referință pentru call center 2021 indică faptul că industria a fost capabilă să răspundă și să revină rapid. Pentru unele centre de apel, aceasta înseamnă utilizarea unor platforme de call center mai eficiente. Drept urmare, centrele de apeluri continuă să crească în dimensiunea pieței și veniturile și se așteaptă să facă acest lucru în următorii ani.

Când are nevoie un departament de call center de aplicații software dedicate? 6 situații cheie

Aplicații software, funcționalități și module utile unui call center

Cum se poate optimiza activitatea în call centere cu ajutorul aplicațiilor software potrivite?

Tipuri de activități pe care le poate opera un call center:

În funcție de industria în care activează o companie, pot exista multiple situații în care un call center să fie vital. Fie că este vorba despre domenii de activitate precum: imobiliare, retail, e-commerce, horeca, servicii, bancar, iată cele mai frecvente atribuții ce pot fi preluate prin sisteme de call center:

Ai nevoie de o ofertă de preț pentru o aplicație software dedicată call centerelor? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul