Dacă business-ul tău se bazează pe furnizarea de servicii È™i produse care È›in de sănătate, aprovizionarea cu alimente de bază sau cu furnizarea È™i livrarea de aparate electrice È™i electrocasnice, în contextul actual te poÈ›i baza pe o cerere cel puÈ›in constantă.
Dacă, în schimb, ai o afacere în turism, comerÈ› tradiÈ›ional, transport sau în industria evenimentelor, schimbările din piață te-au afectat deja serios. În ciuda diferenÈ›elor majore de oportunități care au apărut între industrii, online-ul devine o variantă fezabilă È™i la îndemână pentru aproape orice afacere care este dispusă să se adapteze din mers la noul context.
Nu este, astfel, surprinzător să vedem astăzi secțiuni din evenimentele offline cu care publicul de pe anumite nișe era obișnuit, mutate și readaptate pentru mediul online (de exemplu, evenimentele pe e-commerce).
Sau abordări de business care, în urmă cu ceva timp, nu păreau să poată fi puse în practică altfel decât prin interacÈ›iuni directe, astăzi să fie migrate într-un mod cu totul neaÈ™teptat în mediul online (este exemplul unui foarte cunoscut furnizor de servicii complete de mobilitate pentru mărci auto de top care astăzi oferă soluÈ›ii digitalizate care acoperă simultan partea de vânzare È™i cea de finanÈ›are).
Care este momentul potrivit pentru a-È›i muta business-ul în online
Online-ul este privit cu din ce în ce mai mult interes de către o serie de afaceri care până ieri funcÈ›ionau exclusiv în offline. Pe de altă parte, nevoia consumatorilor de a limita deplasările È™i tranzacÈ›ionările fizice anunță o creÈ™tere evidentă a interesului pentru achiziÈ›iile în mediul virtual.
“O afacere responsabilă înseamnă, inclusiv, o afacere care se adaptează din mers la schimbările din piaÈ›a È™i din societate È™i răspunde cu soluÈ›ii sigure atât pentru angajaÈ›i, cât È™i pentru clienÈ›i, parteneri È™i colaboratori. Cei mai mulÈ›i dintre clienÈ›ii noÈ™tri care au folosit, până nu demult, varianta de plăți fizice, ne solicită serviciile acum pentru o migrare integrală către plățile online. Este o investiÈ›ie inteligentă È™i pe termen lung. Chiar È™i după ce lucrurile vor reveni la normal, plățile online vor continua să fie utile È™i să genereze avantaje de ambele părÈ›i (vânzător-client)” Ștefan Nicolae, Head of Ecommerce, Roweb
Acestea sunt semnale clare că online-ul câÈ™tigă atenÈ›ia vânzătorilor È™i cumpărătorilor, deopotrivă, È™i că, odată cu volumul vânzărilor, va creÈ™te È™i competiÈ›ia. Altfel spus, fiecare zi contează È™i doar afacerile care sunt dispuse să se adapteze rapid prin crearea de site-uri ecommerce È™i aplicaÈ›ii dedicate pot să rămână relevante pe piață.
Ce funcÈ›ionalități nu ar trebui să lipsească pentru ca magazinul tău online să genereze vânzări [soluÈ›ii Roweb pentru business-ul tău]
Optimizări UX/UI
Un vizitator nu va sta mai mult de 15 secunde pe site-ul tău dacă nu găseÈ™te rapid ceea ce îl interesează. Pentru a putea genera vânzări relevante cu ajutorul online-ului, ai nevoie de un site intuitiv, cu un design atractiv È™i dotat cu funcÈ›ionalități capabile să livreze audienÈ›ei instant rezultatele pe care aceasta le aÈ™teaptă.
Funcționalități specifice
PoÈ›i integra o serie de funcÈ›ionalități în magazinului tău online: de la filtre inteligente pentru afiÈ™area listelor de produse dorite (wish list), la posibilitatea de recomandare (e-mail către un prieten), gift-wrap, expediere automată È™i calculaÈ›ie taxe, procesare credit card È™i confirmare comandă prin e-mail. Iar lista funcÈ›ionalităților care pot fi integrate în site-ul tău poate continua în funcÈ›ie de nevoile tale specifice.
Aplicații sigure pentru plăți online
Protejarea informaÈ›iilor furnizate de clienÈ›i È™i flexibilitatea din perspectiva metodelor de plată – acestea sunt elemente esenÈ›iale de care depinde finalizarea unei vânzări. SoluÈ›iile Roweb dezvoltate pentru o serie de site-uri e-commerce din piață sunt construite în jurul nevoilor clienÈ›ilor (siguranță în prelucrarea datelor È™i opÈ›iuni multiple de plată).
Integrări inteligente în site
Un site e-commerce nu va putea funcționa de sine stătător. Va avea nevoie de o serie de aplicații externe cu care să se sincronizeze. De aceea, integrările inteligente cu software de ERP și CRM, servicii web și numeroase API-uri (inclusiv cele de social media) reprezintă elemente cheie pentru asigurarea unui business funcțional.