Distribuția interesului pentru aplicații software în perioada pandemiei. Comparație cu perioada anterioară

17 Jun 2020

51% dintre solicitările de aplicații software au în vedere soluții de tip CRM, ERP și de Document Management

Distribuția interesului pentru aplicații software în perioada pandemiei. Comparație cu perioada anterioară

Conform statisticilor Softlead, în perioada martie – iunie 2020, 51% dintre companiile care au trimis o solicitare de implementare software prin intermediul platformei au vizat soluții enterprise complexe, de tip Customer Relationship Manager (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP) și de Management al documentelor. Apetitul pentru digitalizare a rămas deschis în cazul companiilor medii și mari, cu atât mai mult cu cât obiectivele ce stau la baza deciziei de achiziție software sunt date de creșterea productivității, eficientizarea și optimizarea costurilor sau de menținerea indicatorilor de performanță în raport cu situația impusă de contextul pandemiei.

Cu toate acestea, într-o comparație efectuată cu perioada precedentă, de la începutul anului în curs, în cazul companiilor mari, cu 500 – 1000 de angajați gradul de interes a scăzut cu peste 50%, în timp ce companiile cu peste 1000 de angajați au trimis de 2.5 ori mai puține lead-uri în perioada pandemiei. Așadar, deși există în continuare apetit pentru digitalizare, tendința acestui tip de organizații a fost aceea de a stopa investițiile pe termen scurt, prin amânarea achizițiilor software. 

Comparativ cu primele luni ale anului, în perioada ianuarie – martie 2020, topul celor mai importante 3 soluții software solicitate au vizat: ERP, soluțiile de organizare și cele de de tip CRM, cu mențiunea că cerințele pentru aplicații software de tip ERP au fost cu 45% mai puține față de perioada pandemiei.

Trendul este validat și prin compararea cifrei de afaceri a companiilor care au trimis lead-uri valide prin intermediul Softlead, astfel încât în primele luni de la începutul anului organizațiile cu cifră de afaceri  de peste 10 milioane de euro care au vizat implementări software au depășit 30% din totalul lead-urilor înregistrate, în timp ce în perioada de instalare a pandemiei procentul a fost de doar 13.11%.

Softlead caută parteneri - reselleri

Într-o perioadă în care digitalizarea devine o prioritate pentru tot mai multe companii, numărul lead-urilor generate prin platforma Softlead este în continuă creștere pe toate segmentele. Astfel, ne dorim alături de noi parteneri ce au în portofolii soluții software de tipul:

Contact: [email protected] 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul