EBS România este preluată de către concernul japonez NTT Data

05 noiembrie 2013

NTT Data Corporation (în continuare, “NTT DATA”), prin NTT DATA EMEA (“NTT DATA EMEA”; sediul principal: Londra, Marea Britanie), firmă subsidiară a NTT DATA, a semnat un acord cu EBS România (“EBS”; sediul principal: Cluj-Napoca, România) privind preluarea întregului pachet de acţiuni al EBS România S.A., companie specializată în furnizarea de servicii IT de tip nearshore pentru clienţi internaţionali, în special din ţările vo

NTT Data Corporation (în continuare, “NTT DATA”), prin NTT DATA EMEA (“NTT DATA EMEA”; sediul principal: Londra, Marea Britanie), firmă subsidiară a NTT DATA, a semnat un acord cu EBS România (“EBS”; sediul principal: Cluj-Napoca, România) privind preluarea întregului pachet de acţiuni al EBS România S.A., companie specializată în furnizarea de servicii IT de tip nearshore pentru clienţi internaţionali, în special din ţările vorbitoare de limbă germană.

EBS are o experienţă de 13 ani în externalizarea de servicii IT precum dezvoltare software, testare, asigurarea calităţii şi servicii de suport pentru managementul aplicaţiilor. Pe piaţa locală EBS s-a impus de asemenea ca furnizor de succes în domeniul serviciilor IT (cu precădere SAP), fiind totodată SAP Certified Value Added Reseller şi furnizor al propriului său produs ERP, Clarvision.

Această alianţă face parte din strategia de dezvoltare a NTT DATA direcţionată spre promovarea unor soluţii suplimentare de externalizare a serviciilor de management al aplicaţiilor, integrare SAP, platforme Microsoft şi Java. Datorită competenţelor companiei EBS, NTT DATA EMEA îşi va extinde serviciile de outsourcing furnizate în prezent din India, sudul Italiei şi Vietnam.

Patrizio Mapelli, CEO al NTT DATA EMEA a declarat: “EBS şi grupul NTT DATA colaborează îndeaproape de mulţi ani în cadrul a numeroase proiecte. Parteneriatul este un pas important pentru noi, sprijinindu-ne în dezvoltarea unor servicii strategice pentru companii mari din întreaga regiune EMEA. Vom continua să aplicăm cele mai bune practici în deservirea clienţilor nostri şi să atragem noi clienţi datorită capacităţii EBS de a oferi servicii specializate.”

Daniel Metz, CEO al EBS a precizat: “Devenind un partener de afaceri pe termen lung pentru NTT DATA asigurăm cea mai bună abordare pentru consolidarea creşterii şi internaţionalizării viitoare a companiei. Ne bucurăm să oferim servicii IT nearshore la scară europeană către un portofoliu vast de clienţi globali ai NTT DATA, continuând în acelaşi timp să ne extindem activitatea pentru companii IT internaţionale şi clienţi din România. Angajaţii noştri vor fi încântaţi de noile oportunităţi ce li se deschid prin colaborarea cu NTT DATA, leader la nivel mondial pe piaţa serviciilor IT.”

Despre EBS ROMANIA

EBS România a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an o cifră de afaceri de 13 milioane Euro, în creştere cu 45,25%, faţă de perioada similară a anului trecut. Compania estimează o creştere de 40% la nivel de an, ceea ce înseamnă o cifră de afaceri de 17,8 milioane Euro pentru 2013.

Având cinci filiale în București, Sibiu, Brașov, Timișoara, Iași și sediul central în Cluj-Napoca, EBS numără peste 600 de angajați și colaboratori externi, cu o medie de vârstă de 30 ani.

NTT DATA, înfiinţată în 1988, are sediul la Tokyo și își desfașoară activitatea în peste 35 de ţări. Compania furnizează servicii de primă clasă, de la consultanţă și dezvoltare de sisteme pană la outsourcing de servicii IT. Este un partener inovativ la nivel mondial, beneficiind de o rază de acoperire globală, dar și de competenţe locale.

NTT Data a înregistrat o cifră de afaceri totală de 10 miliarde Euro în anul comercial care s-a încheiat la 31 martie 2013 și are peste 61.000 angajaţi (cifră valabilă la data de 31 martie 2013).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

56% dintre organizațiile din România ar apela prima dată la furnizorul lor de securitate cibernetică, după un atac

Pe fondul unui peisaj al amenințărilor cibernetice care evoluează permanent, peste jumătate dintre organizațiile europene (57%) consideră că este ușor pentru atacatori să își ducă la bun sfârșit planurile fără a lăsa vreo urmă. În plus, 79% dintre respondenți ar vrea să știe cine se află în spatele unui atac – conform unui studiu[1] recent Kaspersk...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward