eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii, copywriting si nu numai in cadrul TeCOMM Bucuresti

08 Mar 2016

Romanii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creste si in randul celor care detin afaceri in offline. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii, copywriting si nu numai in cadrul TeCOMM Bucuresti

Romanii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creste si in randul celor care detin afaceri in offline. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

Power to the customers este conceptul editiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, eveniment ce va avea loc  in  21 Aprilie in cadrul Athénée Palace Hilton. Aceasta editie va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii si a modului in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

Printre speakerii care vor trece pragul conferintei de eCommerce din Capitala, TeCOMM Bucharest, se numara si Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK). Acesta lucreaza cu branduri din eCommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.

Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum “calatoria” online a clientului, arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting.

 

Cum transformi o experienta obisnuita a clientului pe site-ul tau intr-una extraordinara ne va spune Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK) in 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti.

“Experienta oferita clientului este una dintre metodele in continua crestere a importantei privind rolul jucat in diferentierea fata de competitori. Insa nu mai este suficient sa oferi clientului doar o simpla experienta; aceasta trebuie legata de alte aspecte ale business -ului, precum magazinul, serviciile de livrare si retururile”.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvalui de ce experienta pe care clientul o are este esentiala pentru orice business de ecommerce de talie mondiala:“Daca experienta clientului pe site-ul tau este extraordinara, sunt sanse mai mari sa castigi mai mult si mai des. Nu este neobisnuit sa te trezesti gandindu-te la fel de fel de metode care de care mai ciudate si mai minunate de a imbunatati experienta clientilor. De cate ori nu s-a intamplat sa ai idei geniale, care n-au mai ajuns sa fie implementate din cauza costurilor sau incertitudinii cauzate de ROI”.

Acesta va oferi sfaturi tangibile, venite din practica, pentru a ajuta ca business-urile sa ofere clientului o experienta exceptionala. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care mentin clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul. ”Succesul in eCommerce pentru noi este in primul rand despre rezultate, adica este vorba despre venit si profit. Implica, totodata, castiguri pe termen lung, prin construirea unei experiente insemnate de brand si de fidelizare a clientilor. Alte considerente precum implicarea de magazine si alte canale -  aspect care sa functioneze fara cusur din punctul de vedere al clientului”.

Retailerii online prezenti la TeCOMM vor avea mai multa claritate despre insemnatatea unei experiente de talie mondiala pentru client si se vor simti pregatiti sa abordeze tot ceea ce functioneaza ca un blocaj in calea experientei clientului pe website.

La TeCOMM Bucuresti (Athénée Palace Hilton) sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. In luna martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul