Ediţia de primăvară a GPeC Summit s-a încheiat: 600+ participanţi au luat pulsul comerţului electronic în cele 3 zile de eveniment

29 mai 2014

Cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, GPeC Summit Mai 2014, s-a desfăşurat în zilele de 26-27-28 Mai 2014, la Bucureşti, reunind peste 600 de participanţi în cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top români şi internaţionali, 1 zi întreagă de 

Ediţia de primăvară a GPeC Summit s-a încheiat: 600+ participanţi au luat pulsul comerţului electronic în cele 3 zile de eveniment

Cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, GPeC Summit Mai 2014, s-a desfăşurat în zilele de 26-27-28 Mai 2014, la Bucureşti, reunind peste 600 de participanţi în cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top români şi internaţionali, 1 zi întreagă de Conferinţă, 12 Workshopuri, E-Commerce Expo, dar şi excelente oportunităţi de networking şi discuţii libere la GPeC Party. GPeC Summit este doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. 

Ziua de 26 Mai a fost dedicată Conferinţei care a constat în keynote speeches şi 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbătute fiind axate pe optimizarea conversiilor,marketing online şi creşterea performanţelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre şi studii de piaţă, trend-uri de evoluţie, dar şi profilul celorcare cumpără de pe Internet. Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – şi-a încheiat prezentarea în ropote de aplauze după 45 de minute de speech despre testarea şioptimizarea website-urilor, iar sesiunea susţinută de Chris în ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanţi. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentările susţinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) şi Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot în ziua de 26 Mai, în paralel cu Conferinţa, s-a desfăşurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de soluţii şi servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelentă oportunitate de networking şi stabilirii de parteneriate pe termen lung.

Nu în ultimul rând, Petrecerea GPeC din seară zilei de 26 Mai a reunit peste 150 de invitaţi – participanţi, speakeri şi organizatori – încurajând dialogul deschis şiinformal între aceştia.

Zilele de 27 şi 28 Mai au adus participanţilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online şi extrem de apreciate de participanţi: Optimizarea Conversiilor, E-mail Marketing, Personalizare, Logistică şi Curierat, Loializarea Clienţilor, Branding, Persuasiune, SEO, PPC, Usability, Web Analytics, Social Media.

“Ne bucură mult feedback-ul participanţilor la GPeC Summit. Unii ni l-au transmis verbal, la faţa locului, alţii ni l-au lăsat şi în scris pe facebook, dar indiferent de metodă aleasă, am primit exclusiv opinii precum: excelent content, super eveniment, cea mai bună ediţie din toţi anii, evenimentul de referinţă în comerţul electronic, organizare perfectă, număr impresionant de participanţi şi, mai ales, oameni de calitate etc.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Le mulţumim tuturor şi ne bucurăm că muncă noastră s-a tradus în rezultate concrete, aşa cum facem de 9 ani la GPeC”, adaugă Radu. 

Ce urmează la GPeC 2014?

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni: 

  • magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie); 
  • în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare; 
  • la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte; 
  • în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii; 
  • luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

GPeC 2014 este un eveniment sustinut deCargusCarrefour OnlineDPDFAN CourierGaranti BankMasterCardMicrosoftOrangeSameDayUISZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel PartnerParavion.ro

Cu sprijinul2ParaleAdvanced IdeasAgile MediaAlin Dobrin PhotoCasaDeTraduceriECOMpediaEuroWebExtendedHostwayMarketizatorNew Black,TRUSTED.roVibetraceWebDigitalWhite ImageZeList

Parteneri media220.ro(Ad)HuggerAkceesANISAvocatNetBursaBusiness ReviewBlogal InitiativeBusiness24Business WomanCariereComunicate De PresaeJobsFemei in Afaceri,Fulvia MeirosuHotnewsIQAdsKiss FMLaptop NewsLumea SEO PPCModern Buyer,RomaniaPozitiva.roShopmaniaSoftbinatorSoftLeadStartups.roTech CafeZiare.com

Bloguri partenere: Alex MihaileanuAlin VladAna MateiAnca DumaAndreea StanAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuClaudia TocilaCorina Maria ScheianuCristi DorombachDorin ApavaloaeElena CiricGeorge Hari PopescuIoana BudeanuiYli,  Lavinia Biberi,Madalin BlidaruMiruna SiminelOana GreceaOlivian BredaRaluca PopaRazvan AcsenteSabina CornovacSandra ClipeaSorin Rusi.

Despre GPeC - Gala Premiilor E-Commerce

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online. Mai multe informatii despre GPeC pot fi gasite pe urmatoarele canale oficiale:

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward