Endava a încheiat un parteneriat strategic în valoare de peste 45 mil. lire cu Worldpay, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți

29 mai 2014

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.500 de angajați la nivel de grup, a semnat un parteneriat strategic pentru 3 ani cu Worldpay, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți din Marea Britanie, pentru continuarea furnizării unei game complexe de servicii informatice.

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.500 de angajați la nivel de grup, a semnat un parteneriat strategic pentru 3 ani cu Worldpay, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți din Marea Britanie, pentru continuarea furnizării unei game complexe de servicii informatice.

După o colaborare de succes de peste 2 ani și jumătate și pe fondul beneficiilor reciproce, cele două companii au luat decizia de a semna un contract multi-anual în valoare de 45 de milioane de lire sterline (aprox. 55,5 mil. euro) pentru furnizarea de servicii IT. Endava devine astfel principalul partener Worldpay din regiune ca Integrator de Sisteme pentru programul de transformare a infrastructurii IT a Worldpay, care are în vedere dezvoltarea generației următoare de platforme de plăți electronice, simultan cu dezvoltarea continuă a platformelor software deținute de Worldpay și asigurarea suportului pentru acestea.

„Este o oportunitate deosebită pentru noi să fim implicați în acest program complex de  transformare a platfomei de plăți a Worldpay într-un moment în care plățile online și cele de pe echipamente mobile au căpătat o amploare incredibilă. Este îmbucurător faptul că, după ce am lucrat îndeaproape în ultimii 2 ani, Worldpay a decis încheierea unui parteneriat pe termen lung. Acest lucru este o confirmare a capacității de livrare a echipelor noastre de dezvoltare din Europa de Est”, a explicat John Cotterell, CEO Endava.

Rob Hornby, CIO Worldpay, a declarat: „Worldpay și Endava au dezvoltat o relație puternică în ultimii ani, iar acest nou acord strategic reflectă nivelul de angajament din partea ambelor organizații pentru a ne asigura că vom continua să oferim soluții de plăți inovatoare și de calitate ridicată pentru clienți. Worldpay are aspirații de creștere accelerată și contăm pe colaborarea cu Endava pentru a le îndeplini”.

În prezent, peste 200 de angajați din centrele Endava din România și Moldova sunt implicați în proiecte de dezvoltare software livrate pentru Worldpay. Endava are la acest moment peste 1.100 de persoane angajate în sediile din București, Cluj și Iași.

Despre Worldpay

Worldpay este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de plați la nivel global, care procesează milioane de tranzacții zilnic. Worldpay oferă o gamă largă de servicii, precum procesare de plăți internaționale, platforme de plăți globale, plăți alternative, management de risc, plăți pe echipamente mobile și la puncte de vânzare. Worldpay a devenit o companie independentă în decembrie 2010.

Despre Endava

Endava este o companie privată de servicii IT înfiinţată în anul 2000. Endava are peste 1.500 de angajați în 11 sedii în Marea Britanie, Statele Unite, Germania, România, Republica Moldova și Macedonia, şi o cifră anuală de afaceri de peste peste 40 de milioane de lire sterline/50 de milioane de euro.

Endava livrează soluţii de business şi servicii informatice în special pentru organizaţii mari din domenii cum ar fi bănci, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing.

Endava este specializată în livrarea de servicii de Dezvoltare Software, Digital Media, Testare Software, Management Aplicații Software, Servicii Cloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

“Mai multe studii recente ne arata ca antreprenorii, managerii si specialistii in resurse umane au ajuns sa petreaca prea mult timp pentru a rezolva procesele administrative, cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, si au prea putin timp disponibil pentru angajati si pentru problemele lor. Sunt statistici care spun ca, de exemplu, activitatile de salarizare si administra...

Citește tot arrow_forward

84% dintre organizațiile din România ar vrea să știe cine se află în spatele unui atac cibernetic care le-a afectat

Un recent studiu[1] Kaspersky Lab arată o diferență considerabilă între măsurile preventive pe care factorii decidenți din domeniul IT (ITDM), din organizațiile europene, spun că le iau și măsurile efective. Astfel, 83% dintre respondenți sunt de acord că iau măsuri preventive împotriva atacurilor cibernetice, dar numai 41% spun că organizează training-uri pentru angaja...

Citește tot arrow_forward

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Astfel, începând cu data de 11 martie, timp de 2 săptămâni, Centraleyezer le oferă acces companiilor preocupate de securitatea datelor lor la un set de pachete predefinite, la costuri reduse, obiectivul campaniei fiind acela de testare a aplicației la capacitatea sa maximă:99 Euro/lună – pachet Basic, dedicat companiilor foarte mici199 Euro/lună – pachet Consul...

Citește tot arrow_forward