Entersoft a dezvoltat o aplicație de conectare a platformei ERP cu firmele de curierat

24 Nov 2016

Dezvoltarea explozivă a comerțului online din ultimii ani a făcut vitală existența unor fluxuri cât mai rapide de comunicare între fiecare business și furnizorul său de servicii de curierat. Apariția unor evenimente comerciale precum Black Friday a pus în ultimii ani presiune și mai mare pe infrastructura tehnică a magazinelor online și a serviciilor de curierat.

Entersoft a dezvoltat o aplicație de conectare a platformei ERP cu firmele de curierat

Dezvoltarea explozivă a comerțului online din ultimii ani a făcut vitală existența unor fluxuri cât mai rapide de comunicare între fiecare business și furnizorul său de servicii de curierat. Apariția unor evenimente comerciale precum Black Friday a pus în ultimii ani presiune și mai mare pe infrastructura tehnică a magazinelor online și a serviciilor de curierat.

Amploarea mediului online, viteza cu care se încheie tranzacțiile necesită nu doar actualizarea în timp real a informațiilor în platforma ERP, dar și transmiterea rapidă a acestora către cei care livrează coletele.

Pentru a veni în sprijinul comercianților online și offline, Entersoft a dezvoltat un modul informatic de tip conector pentru sistemele informatice Entersoft EBS și Entersoft Expert care se integrează cu platforma informatică a firmelor de curierat rapid, automatizând generarea AWB-ului.

„O platformă integrată cu serviciile de curierat îi permite unui distribuitor sau retailer, fie online, fie tradițional, să livreze chiar și de 3-4 ori mai multe produse decât în mod normal. Se va lucra într-o singură aplicație, iar operațiunile nu se dublează. Timpul dedicat pentru emiterea AWB-urilor, spre exemplu, se reduce la jumătate. Imaginați-vă care sunt avantajele în perioade precum Black Friday sau în timpul campaniilor de dinaintea Crăciunului!”, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

În acest an, conectorul Entersoft a fost deja utilizat de câțiva retaileri care au participat la campania de Black Friday. Modulul informatic dezvoltat de Entersoft generează automat documentul de transport pe baza informațiilor din factură: client, adresa, persoana de contact etc. De asemenea, transferă datele referitoare la produse, pachete/colete, cantitate și greutate din platforma ERP Entersoft în aplicația utilizata de curier, simplificând foarte mult procedura. La final, printează în dublu exemplar documentul AWB (inclusiv codul de bare).

Cu ajutorul acestui conector se evită dubla operare a datelor deoarece nu mai este necesară introducerea acestora în aplicația/pagina web a curierului, ceea ce crește eficiența activității și productivitatea în lucru prin automatizarea procesului de obținere a AWB-ului. Mai mult, datorită comunicării mai bune între platforma ERP a vânzătorului și curier, gestionarea volumelor mari de expedieri este mai facilă, iar expedierile sunt mult mai ușor de urmărit după AWB.

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul