Entersoft România: „În 2014 companiile ne-au cerut nu doar software, ci și soluții financiare pentru achiziția aplicațiilor noastre”

01 aprilie 2015

Entersoft România a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 700.000 de euro, având ca focus continuarea unor proiecte anterioare precum JTI Romania, CaliVita, Gittanos, Stera Industries, dar și implementări de proiecte noi, precum cele de la Mobifin sau Baroque Books & Arts, KXL, Antrepriza, Editura Diana etc.

Entersoft România: „În 2014 companiile ne-au cerut nu doar software, ci și soluții financiare pentru achiziția aplicațiilor noastre”

Entersoft România a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 700.000 de euro, având ca focus continuarea unor proiecte anterioare precum JTI Romania, CaliVita, Gittanos, Stera Industries, dar și implementări de proiecte noi, precum cele de la Mobifin sau Baroque Books & Arts, KXL, Antrepriza, Editura Diana etc. Cea mai mare parte a cifrei de afaceri a fost asigurată din proiecte cu complexitate ridicată, de peste 50.000 de euro.

“Tendința anului trecut a fost clar marcată de proiecte complexe, în care Entersoft a jucat nu doar rol de consultant tehnologic, dar și de business. Peste 80% dintre clienți ne-au ales petru că am venit alături de platforma software și cu propuneri de finanțare a achiziției”, declară Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft România.

În cea mai mare parte, proiectele de achiziție de soluții ERP și CRM Entersoft au fost finanțate prin fonduri europene și în parteneriat cu companii de leasing, specializate în IT. Mai mult, pentru a avea un impact minim în cashflow-ul companiei și pentru ca investiția în software să fie cât mai previzibilă în bugetul firmei, clienții Entersoft au început să opteze tot mai mult pentru achiziția soluțiilor ERP și CRM în sistem software as a service – SaaS – sau în cloud.

În 2014, Entersoft România a investit totodată în extinderea parteneriatelor cu companii din regiunea de vest a țării. La jumătatea anului trecut unul dintre cele mai importante acorduri a fost semnat cu compania timișoreană SoftNet Consulting. “În 2015, sperăm să mai încheiem 2-3 parteneriate cu companii cu experiențăîn industria de software de business și să începem să fructificăm parteneriatele încheiate anul trecut”, adaugă Cristi Cozic.

Compania-mamă, Entersoft Group, prezentă în șapte țări (Grecia, România, Bulgaria, Serbia, Cipru, Arabia Saudită și Emiratele Arabe Unite), a încheiat anul financiar cu o creștere de 17% față de 2013, ca rezultat al investițiilor în cercetare-dezvoltare și achiziționării companiei Alpha Software Solutions din Grecia. Astfel, Entersoft Group a anunțat pentru 2014 o cifră de afaceri de 9,39 milioane euro și un EBITDA de 1,54 milioane euro. Tot în 2014, Entersoft Group a angajat 45 de noi specialiști, crescând astfel echipa cu 35% față de anul interior.

Entersoft Group va continua planul de investiții de cinci milioane de euro în regiune, cu derulare pe intervalul 2014-2017, pentru dezvoltarea de noi produse software. Aflate deja în lucru, noile soluții vor ajuta clienții Entersoft să își maximizeze potențialul de creștere internațională, dar și profitul. Noile aplicații vor acoperi arii precum CRM Marketing (merchandising, segmentare de piata etc.), dar si Warehouse Management Systems. Soluțiile de bază ale Entersoft (ERP, CRM, Business Intelligence, Social CRM, eCommerce) sunt disponibile în versiunile on-premise, cloud și SaaS (Software as a Service) pentru a oferi clienților mai multă flexibilitate în dezvoltarea afacerilor. 

Entersoft Romania

Entersoft România a fost fondată în anul 2008 și este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Re...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește tot arrow_forward

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Citește tot arrow_forward