Entersoft România îşi extinde reţeaua de parteneri

29 Apr 2014

Furnizorul de soluţii software de business Entersoft România începe un program naţional de extindere a reţelei de parteneri pentru a obţine o acoperire teritorială cât mai bună şi pentru a fi mai aproape de clienţii companiei.

Entersoft România îşi extinde reţeaua de parteneri

Furnizorul de soluţii software de business Entersoft România începe un program naţional de extindere a reţelei de parteneri pentru a obţine o acoperire teritorială cât mai bună şi pentru a fi mai aproape de clienţii companiei. Programul include cursuri de pregătire, sprijin dedicat în procesul pre şi post vânzare, beneficii comerciale avantajoase, acesta fiind deja validat în alte ţări unde compania este prezentă, precum Grecia, Bulgaria, Cipru sau Arabia Saudită.

“În regiune, compania Entersoft are peste 80 de parteneri activi. De la început, am mizat foarte mult pe astfel de programe şi ne dorim să construim o relaţie puternică şi de încredere cu toţi partenerii noştri. Într-o piaţă dinamică, aşa cum este cea din România, transformările continue şi parteneriatul cu Entersoft înseamnă mai multe oportunităţi de afaceri pentru companiile prezente în programele noastre de parteneriat“, menţionează Cristi Cozic (foto), Country Manager Entersoft România.

Toate companiile partenere Entersoft România beneficiează de cursuri de training şi certificări tehnice, instrumente personalizate de marketing, vânzări şi consultanta tehnică în vederea implementării şi supervizării cu succes a soluţiilor companiei. Atât companiile aflate la început de drum, cât şi partenerii cu o istorie mai îndelungată în piaţa locală, beneficiază de acelaşi tratament având posibilitatea să îşi dubleze cifra de afaceri alături de Entersoft România.

“Programul nostru de parteneriat are un obiect clar: să ne susţinem partenerii în dezvoltarea unor proiecte complexe, oferind clienţilor finali o platformă avansată de tip ERP – CRM – Mobile – eCommerce, uşor de personalizat, pentru a oferi cele mai bune rezolvări la solicitările fiecărei companii“, continuă Cristi Cozic.

Anul trecut, partenerii Entersoft au implementat în ţara soluţiile Entersoft Business Suite şi Entersoft Expert la companii din zona de distribuţie şi servicii. În 2013, Entersoft România a înregistrat o creştere cu 80% a cifrei de afaceri, ajungând la venituri anuale de peste 630.000 de euro.

În România, Entersoft este prezenta din 2008 şi numără printre clienţii săi companii precum JTI România, Editura Litera Internaţional, Eolenvest, Grupul Editorial Corint, Heveco, elefant.ro, Gittanos Company, Best Distribution, CaliVita, APT Resources, Interallis Chemicals, MAP, Mobifin. 

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul